  • 1. Data: 2009-02-09 18:09:06
    Temat: Prośba o pomoc
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Pewnie nie dla wszystkich jest to właściwe miejsce na takie ogłoszenie.
    Sam zastanawiam się nad realnym sensem. jego tu umieszczenia.
    Ale co tam. Jest taka rzadka choroba, nowotwór szpiku kostnego.
    Fachowo nazywa się szpiczakiem mnogim, w skrócie z angielskiego MM
    (multiple myeloma). Kto chce, niech sobie o niej informacji poszuka.
    Choroba jest nieuleczalna w przeciwieństwie do np. wielu rodzajów
    białaczek. Wynika to też z tego, że jest ona na tyle rzadka
    (1% wszystkich nowotworów), że jest zaniedbana badawczo.
    Badania są ok. 15..20 lat w tyle w stosunku do białaczek.
    Cóż choroba, jak choroba jedna z wielu na tym świecie...
    Ale, ... w Krakowie powstaje Fundacja Centrum Leczenia Szpiczaka.
    Kieruje nią lekarz, który ma chęci i ambicje, aby coś realnie dobrego
    w tej dziedzinie zrobić.
    Prosił mnie abym "rozleklamował" tę ideę w sensie wszelkiej
    możliwej pomocy dla jej realizacji.
    Podaję więc adres strony, gdzie znajdziecie wszelkie informacje
    o tej Fundacji: http://www.szpiczak.org/
    Jeżeli komuś przyjdzie do głowy pomysł na wsparcie tej idei,
    to proszę się nie wahać...

    Serdecznie dziękuję
    JR

  • 2. Data: 2009-02-09 18:22:04
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    To sie porobilo...
    Religia, Bog, fundacje charytatywne...
    Prad Was pokopal?;)

  • 3. Data: 2009-02-09 18:28:58
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek" :
    > To sie porobilo...
    > Religia, Bog, fundacje charytatywne...
    > Prad Was pokopal?;)

    Gdybys mógl przekopiowac mój post, to bylbym wdzieczny,
    bo widze ze na niektórych serwerach jest niewidoczny

    --
    pzdr.
    JR

  • 4. Data: 2009-02-09 18:44:51
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Serwery sie rozsynchronizowaly.

  • 5. Data: 2009-02-09 19:13:03
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek" :
    > Serwery sie rozsynchronizowaly.

    ale na krótko :)
    dzieki ;)

    --
    pzdr.
    JR

  • 6. Data: 2009-02-09 23:24:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) :
    > Serwery sie rozsynchronizowaly.

    Tak się dzieje zawsze, jak za dużo się trafia postów nie
    związanych z tematyką grupy.
    Po prostu synchronizator nie wyrabia ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 7. Data: 2009-02-09 23:29:21
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    jeszcze jedno, chciałbym sprawdzić na ile sensowne są takie
    ogłoszenia -- tzn. każdego kto podejmie decyzję o jakimś tam
    zaangażowaniu się, proszę o zamieszczenie tu pustego postu,
    nawet, a może najlepiej anonimowego

    --
    pzdr.
    JR

  • 8. Data: 2009-02-10 06:37:34
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    JR wrote:

    > Pewnie nie dla wszystkich jest to właściwe miejsce na takie ogłoszenie.
    nie jest. jest to spam serwisu, i jest zupelnie nie na temat grupy. jesli
    chciales cos takiego wyslac trzeba bylo spytac o pozwolenie PRZED
    wyslaniem.

    mozliwe ze na pl.sci.medycyna przymkneli by na to oko. chociaz mozesz
    zniknac w masie offtopow ktore zalewaja ostatnio te grupe...

  • 9. Data: 2009-02-10 06:54:28
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski":
> [...]
    >
    > mozliwe ze na pl.sci.medycyna przymkneli by na to oko. chociaz mozesz
    > zniknac w masie offtopow ktore zalewaja ostatnio te grupe...

    hmm ... rozumiem, że gdybym zamieścił tu np takie ogłoszenie:

    "mniej wiecej. swego czasu sporo interesowalem sie socjologia i
    psychologia,
    wiara w 'boga' jest po prostu mechanizmem spolecznym. jak to 'dziala' widac
    zwlaszcza porownujac zachowania religijne i struktury organizacyjne z nimi
    zwiazane u roznych ludow.
    ostatnio pojawil sie dosc przystepny film 'edukacyjny' ktorego tematem nie
    jest wprawdzie porownanie religii , ale porownuje je od scisle
    matematycznej strony na samym poczatku, pomijajac socjologie i psychologie
    tlumu mysle warto sie tez zapoznac z takim podejsciem, a mysle na pewno
    lepiej obejrzec niz dyskutowac z ludzmi ktorzy desperacko probuja bronic
    religii i uzywac pseudonaukowych stwierdzen (ktorych logika (typu 'nic nie
    da sie udowodnic' 'nic nie wiemy na pewno' 'zlozonosc wszechswiata
    wyklcuza' itd - obala tak samo wiare jak i niewiare w boga ;)

    z polskimi napisami mozna obejrzec np. tutaj :
    http://video.google.com/videoplay?docid=-21474321417
    00087937"

    to nie złamałbym tematyki grupy, etc ...?

    --
    pzdr.
    JR

  • 10. Data: 2009-02-10 07:10:07