  • 21. Data: 2012-06-15 23:34:40
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...
    > Dzieki za podpowiedź. Jeszcze się za to nie zabrałem.

    To Ci odradze tamten klucz udarowy;)

    Polece Ci za to jakikolwiek markowy (variant, yato, od biedy bass) klucz
    pneumatyczny i nawet maly (24 litry) kompresor (najtanszy sensowny markowy
    to polski kupczyk). Jesli tylko masz gdzie trzymac - kompresor sie przyda do
    przedmuchania gaznika, pierdniecia w oponke, odkurzania samochodu
    (wydmuchiwanie kurzu z zakamarkow), wydmuchania kurzu z kompa/laptopa, etc.
    24 litry jest na tyle maly, ze bez wysilku mozna go przetransportowac. Ja
    nawet po myciu auta sobie wydmuchuje wode ze szpar (np. lusterka, przy
    szybach), zeby nie bylo zaciekow jak sama wyplynie i zaschnie.

    A jak juz stwierdzisz, ze bez kompresora sie nie da normalnie egzystowac, to
    poszukasz sensownego (np. kupczyk, wan) urzadzenia ze zbiornikiem o wiekszej
    pojemnosci (ja mam komplet 24l + 150l i sobie chwale taka kombinacje).

    > zgłupiałem, bo mechanik który przy okazji wymiany opon oglądał tylną
    > zębatke stwierdził, że jest jeszcze zdrowa.

    Przednia 100% do dupy (zeby ewidentnie sa pokrzywione). Ja u siebie akurat
    wymieniam kompletnie niezgodnie z ksiazka - np. sama przednia, a tylna
    wyglada tak jak u Ciebie i jezdze. Ale jak Ci sie chce to wymien obie. Jak
    nie to chociaz przednia.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 22. Data: 2012-06-16 09:17:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 15 Jun 2012 22:18:52 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przednia szybciej się zużywa więc jak wymieniłeś sam napęd to wymien i
    > zębatki.

    Krakowskim targiem wymienie tylko przednią :) Nie chodzi o oszczędność za
    wszelką cenę tylko nie widzę sensu wymiany czegoś co jeszcze może
    pojeździć a jakoś sam nie potrafię ocenić stanu zębatek pomimo tego, że w
    garażu stoją trzy motocykle i mogę sobie porównać zużycie. Jak kupie nowe
    to sobie zrobie zdjęcie nie zużytej i nie będę już dupy zawracał :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/