  • 11. Data: 2012-06-13 14:21:39
    Temat: Re: Prosba o ocene stanu zebatek
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-13 14:11, Piotr Klimek pisze:

    > Na oko to te nasadki będą pasowały z zestawu proxxona, który już posiadam.

    Nie wiem jak te z proxxona, ale honiton ma za miekkie gniazda i widac ze
    sie trzpien na nich odciskuje. Dlatego kupilem kingtony (na razie tylko
    2 szt).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 12. Data: 2012-06-13 17:56:35
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Siema,
    Przednia jest mocowana na pierscien seagera o ile dobrze pamietam, mialem
    taka aprę ale dawno temu. Nie potrzebujesz wiec do przedniej zadnego klucza
    :)
    Jesli twoja aprilia jest z rotaxem 123 to mam nawet jedna przednia zebatke
    13 zebow w domu, uzywana ale jeszcze polata do odbioru free.
    Jestem z Ozarowa Maz.

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 13. Data: 2012-06-13 20:40:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Zalezy, ale nawet jesli to kup
    > http://allegro.pl/klucz-elektryczny-udarowy-1-2-1250
    w-klucze-i2385519796.html

    > i masz problem z glowy (ale nasadki sa z gownolitu, wiec trzeba sobie
    > dokupic po pierwszym/drugim uzyciu). Dosc szybko sie to zwraca, a taki
    > klucz wystarcza w zupelnosci dla amatora bez kasy :)
    > Przy jednorazowym uzyciu oczywiscie finansowo bardziej sie oplaca
    > podjechac do jakiegos warsztatu, ale wygoda posiadania takich rzeczy w
    > garazu jest warta tych pieniedzy :)
    >
    > pozdr
    > newrom z kluczem udarowym za miske ryzu

    Ale co tam odkrecac udarem skoro tam nawet nie ma nakretki tylko seeger
    ?? Calkiem Wam juz odbilo z tym pouczaniem i nie umiecie juz nawet
    ogladac zdjec ze zrozumieniem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-06-14 08:57:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jun 2012 17:56:35 +0200) ktos podajacy sie za doomin13
> [...]

    > taka aprę ale dawno temu. Nie potrzebujesz wiec do przedniej zadnego klucza

    O! Dzięki.

    > Jesli twoja aprilia jest z rotaxem 123 to mam nawet jedna przednia zebatke
    > 13 zebow w domu, uzywana ale jeszcze polata do odbioru free.
    > Jestem z Ozarowa Maz.

    Dzięki za propozycje, ale mam za daleko. Natomiast chętnie przygarnąłbym
    serwisówkę jeśli posiadasz. W sieci znalazłem tylko do samego silnika.
    Haynes ani Clymer nie wypuścili nic do tego modelu, cała nadzieja w
    jakiejś wewnętrznej serwisówce dla warsztatów.

  • 15. Data: 2012-06-14 11:22:13
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    > Nie. Klucz + rurka albo długi klucz, wbijasz ostatni bieg, druga osoba
    > trzyma
    > hamulec i dasz radę :-)

    Przeważnie tak - ale nie zawsze. Miałem przypadek że musiałem kupić udar i
    od razu poszło. Patent z rurką i hamulcem nie dał rady.

    --
    OGONek~

  • 16. Data: 2012-06-14 11:48:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    w-klucze-i2385519796.html
    > i masz problem z glowy (ale nasadki sa z gownolitu, wiec trzeba sobie

    Miałem taki - klucz też jest z gównolitu, ta przednia część obudowy przy
    którymś użyciu wzięła i się rozpękła.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 17. Data: 2012-06-15 19:09:06
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:22, OGONek~ pisze:
    > Przeważnie tak - ale nie zawsze. Miałem przypadek że musiałem kupić udar
    > i od razu poszło. Patent z rurką i hamulcem nie dał rady.

    Nie w moturze ale w reduktore od UAZ probowalem odkrecić nakrętke
    flanszy przy pomocy metrowej rury, na którą skakałem swoimi 110
    kilogramami (na obudowie reduktora stal kolega, nieco szczuplejszy)

    I dopiero pneumatyczny klucz udarowy pomógł, ale i to dopiero za którymś
    razem. Z tym ze klucz taki ma każdy wulkanizator, wiec "nie trzeba
    kupować browaru, żeby sie napić piwa" ;-)

  • 18. Data: 2012-06-15 20:18:43
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...
    > Na oko to te nasadki będą pasowały z zestawu proxxona, który już posiadam.

    Sory, ze dopiero teraz, ale nie uzywaj zwyklych nasadek do kluczy udarowych.
    Szybko wykonczysz nawet bardzo dobre nasadki reczne (oczywiscie zdazaja sie
    wyjatki, ale jest ich malo). Koniecznie zaopatrz sie w koncowki udarowe,
    ktore sa utwardzone powierzchniowo. Powszechnie przyjete jest (zeby latwo
    odroznic te udarowe od zwyklych), ze maja podtoczony rowek, tak jak ta:

    http://www.narzedziowy.com.pl/img_prod/2008-03-14_12
    -22-10-1cal.jpg

    Na pocieszenie dodam, ze koncowek udarowych mozesz uzywac do narzedzi
    recznych:)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 19. Data: 2012-06-15 21:09:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 15 Jun 2012 20:18:43 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
> [...]

    -22-10-1cal.jpg

    > Na pocieszenie dodam, ze koncowek udarowych mozesz uzywac do narzedzi

    Dzieki za podpowiedź. Jeszcze się za to nie zabrałem. Prawdę mówiąc trochę
    zgłupiałem, bo mechanik który przy okazji wymiany opon oglądał tylną
    zębatke stwierdził, że jest jeszcze zdrowa. Być może te zębatki są jakieś
    niefotogeniczne i na zdjęciach wyglądają na zużyte :)

  • 20. Data: 2012-06-15 22:18:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/15/2012 09:09 PM, Piotr Klimek wrote:

> [...]
    > zębatke stwierdził, że jest jeszcze zdrowa. Być może te zębatki są jakieś
    > niefotogeniczne i na zdjęciach wyglądają na zużyte :)

    Przednia szybciej się zużywa więc jak wymieniłeś sam napęd to wymien i
    zębatki.

    --
    Artur
    ZZR 1200