eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 21. Data: 2009-05-26 18:40:10
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ToMasz wrote:

    > Waldek ma racje. Dostajemy wszyscy SMSy od operatowów i nikt z tym nic
    > nie zrobi. ja próbowałem walczyć, ale _JA_ (i każdy z osobna)
    > odszodowania nie dostane bo musiałbym udowodnic _ILE_ zł w ten sposób
    > trace. sam _operator_ może zostać ukarany, ale to inna bajka.

    Mylisz pojęcia - czym innym jest odszkodowanie z tytułu z PT, a czym
    innym z UoŚUDE. W tym drugim droga do odszkodowania jest jedynie poprzez
    normalne zapisy z Kodeksu Cywilnego.

    > Autor nie dostanie ani grosza wiecej, bo niejest w stanie udowodnić ze w
    > zwiazku z zaistniałą sytuacją poniósł szkody, a winny temu jest operator...

    Który autor? :-) Waldek?

    M.


  • 22. Data: 2009-05-26 20:12:15
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 May 2009 16:55:08 +0200, MarekM napisał(a):

    > Inna interpretacja prowadziłaby do absurdu. Wystarczyłoby, byś nie
    > odbierał przesyłki na poczcie przez te 30 dni (mimo jej awizowania - nie
    > masz takiego obowiązku) i już reklamacja nie byłaby rozpatrzona w
    > terminie, gdyż nie mogłeś zapoznać się z jego treścią z racji
    > nieposiadania go w ręku (a więc faktycznie reklamacja zostałaby uznana).

    Nie masz racji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]


  • 23. Data: 2009-05-26 20:54:52
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Olgierd pisze:

    >> Inna interpretacja prowadziłaby do absurdu. Wystarczyłoby, byś nie
    >> odbierał przesyłki na poczcie przez te 30 dni (mimo jej awizowania - nie
    >> masz takiego obowiązku) i już reklamacja nie byłaby rozpatrzona w
    >> terminie, gdyż nie mogłeś zapoznać się z jego treścią z racji
    >> nieposiadania go w ręku (a więc faktycznie reklamacja zostałaby uznana).
    > Nie masz racji.

    A ja napiszę: mam rację. I co, może jakieś argumenty?

    Marek


  • 24. Data: 2009-05-26 21:00:21
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:54:52 +0200, MarekM napisał(a):

    >>> Inna interpretacja prowadziłaby do absurdu. Wystarczyłoby, byś nie
    >>> odbierał przesyłki na poczcie przez te 30 dni (mimo jej awizowania -
    >>> nie masz takiego obowiązku) i już reklamacja nie byłaby rozpatrzona w
    >>> terminie, gdyż nie mogłeś zapoznać się z jego treścią z racji
    >>> nieposiadania go w ręku (a więc faktycznie reklamacja zostałaby
    >>> uznana).

    >> Nie masz racji.
    >
    > A ja napiszę: mam rację. I co, może jakieś argumenty?

    Ech, wystarczy sprawdzić co praktyka mówi nt. nieodbierania
    korespondencji w kwestii "nie/mógł zapoznać się z treścią oświadczenia
    woli".
    Podpowiem, że adresat musiałby mieć obiektywną przyczynę, aby móc się na
    to powołać. Jest na ten temat zylion orzeczeń sądowych.

    Ogólnie ta cała koncepcja ma wiele sensu, brak jej jednak podstawy w
    przepisach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]


  • 25. Data: 2009-05-28 05:31:27
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.05.09 16:13, Liwiusz pisze:
    >
    > Można na poczcie złożyć reklamację niedostarczenia listu poleconego i
    > poczta w odpowiedzi odpisze kiedy list został dostarczonych. To taka
    > wersja zwrotnego potwierdzenia odbioru "dla ubogich" :)
    >

    Tyle, że reklamację może złożyć jedynie nadawca. A ten raczej ubogi nie
    jest ;)

    --
    Pete


  • 26. Data: 2009-05-28 05:56:14
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Jingiel <X...@X...XX>


    > Tyle, że reklamację może złożyć jedynie nadawca. A ten raczej ubogi nie
    > jest ;)
    >

    A tobie sie nadawca z adresatem nie pomylil? Przeciez jak ty wyslesz
    polecony to i ty skladasz reklamacje.


    Jingiel


  • 27. Data: 2009-05-28 16:56:47
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.05.09 7:56, Jingiel pisze:
    >
    >> Tyle, że reklamację może złożyć jedynie nadawca. A ten raczej ubogi
    >> nie jest ;)
    >>
    >
    > A tobie sie nadawca z adresatem nie pomylil? Przeciez jak ty wyslesz
    > polecony to i ty skladasz reklamacje.

    A teraz przeczytaj cały wątek od początku.
    Ze zrozumieniem.

    --
    Pete

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: