  • 21. Data: 2002-10-29 18:34:06
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: Jerzy Wolinski <j...@k...net.pl>

    WaSyL wrote:

    > Rakacja autorow kazy byla reakcja na brutalna wycinke przez adminow,
    > nie ?

    Raczej reakcja na głupich adminów. Mądry admin nie blokuje portów tylko
    dzieli pasmo

    JW

  • 22. Data: 2002-10-29 18:34:32
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Tue, 29 Oct 2002 10:12:58 +0000 (UTC)
    Piotr Zalewski <p...@w...wpk.p.lodz.pl> pisze:

    > Nastepna wersja bedzie pewnie chodzic tylko na port 80 lub inny z WKP.
    > I pojawia sie 'proxy' Kaazza w calym internecie....a

    > Wyzej sprytnego programisty nie podskoczysz :)

    Squid. I przycinka transferu. Albo cbq. Powiadam, że nie
    podskoczysz i tak... :)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 23. Data: 2002-10-29 18:53:17
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Jerzy Wolinski <j...@k...net.pl> wrote:
    > Raczej reakcja na głupich adminów. Mądry admin nie blokuje portów tylko
    > dzieli pasmo

    Mądry admin robi, co mu każe właściciel pasma. Jak każe wyciąć,
    to wycina, a nie robi dobrze P2P. Pozwól decydować o wykorzystaniu
    tym, którzy za to płacą.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 24. Data: 2002-10-30 07:05:47
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Tue, 29 Oct 2002 18:34:06 +0000 (UTC)
    Jerzy Wolinski <j...@k...net.pl> pisze:

    > Raczej reakcja na głupich adminów. Mądry admin nie blokuje portów tylko
    > dzieli pasmo

    Szczególnie mądry admin lanu na sdi, co dzieli pasmo.
    Tak. Bardzo mądry inaczej... imho.

  • 25. Data: 2002-10-30 10:12:38
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak wrote:

    > Powinni pamiętać, że "wyżej admina nie podskoczysz".

    tyle ze admin z pracy "wyskoczy" jak sie luserzy do konkurencji przeniosa
    pozdrawiam Andrzej

  • 26. Data: 2002-10-30 20:57:39
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    mozesz rozwinac ten wywód ???

    dziekuje z góry

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 27. Data: 2002-10-30 20:57:46
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Wed, 30 Oct 2002 10:12:38 +0000 (UTC), andrzej <a...@w...pl>
    wrote:

    >tyle ze admin z pracy "wyskoczy" jak sie luserzy do konkurencji przeniosa

    Ale dyskusja ciagle jest o kazie co zapycha lacza? W takim razie to
    i konkurencji nie bedzie latwo (bo kaza zapycha?)

  • 28. Data: 2002-10-31 08:22:30
    Od: Grzesiek Pawelski <g...@e...pw.edu.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002, Marek Moskal wrote:

    > Jezeli Kazaa zacznie kompletnie udawac inny protokol (np. HTTP), a nie
    > tylko krasc numer portu, administratorzy uruchomia zliczanie ruchu (np.
    > NetFlow) i beda scigac konkretnych naduzywaczy.

    Nie beda scigac, tylko zarabiac pieniadze, a uzytkownicy ptp
    stana sie najbardziej pozadanymi uzytkownikami,
    i nikt na nich nie powie zlego slowa juz wiecej.

    Pzdr,
    Grzesiek

    PS. przepraszam jesli sie powtarzam, wyslalem wczoraj
    posta, ale na moim serwerze ani sladu :(

  • 29. Data: 2002-10-31 08:22:54
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Sun, 27 Oct 2002 07:57:52 +0000 (UTC), "Marcin Kuczera"
    <m...@n...net> wrote:

    >Panowie, prosze nie blokujcie portow 1214 dla Kazaa bo to nie ma
    >najmniejszego sesnu.
    >Nowe scierwo znajdzie sobie jakis wolny port i w ten sposob mialem dzisiaj
    >przypadek ze koles ciagnal z portu 23 czym rozwalil mi polityke kolejek dla
    >polaczen interaktywnych.

    nowe scierwo daje sie lekko oglupic, jezeli bedziesz mial zablokowany
    zakres: 217.116.226.0/24

    kto zyw, powinien sobie dopisac ta klase do regulek firewalla...
    nie spowoduje to co prawda pozbycia sie calkiem klopotu, ale
    uniemozliwi najnowszej kaazie update'owania listy wezlów sieci - co
    przy instalowaniu programu oznacza jego bezuzytecznosc...
    natomiast faktem jest, ze jak taki kazaa2 chodzi w sieci juz od
    dluzszego czasu, to ciezko bedzie z nim walczyc (bo program-klient ma
    juz zebrane sporo informacji o wezlach)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 30. Data: 2002-10-31 08:23:02
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Tue, 29 Oct 2002 18:34:06 +0000 (UTC), Jerzy Wolinski
    <j...@k...net.pl> wrote:

    >Raczej reakcja na głupich adminów. Mądry admin nie blokuje portów tylko
    >dzieli pasmo

    uwazasz, ze gdyby chodzilo tylko o dzielenie pasma, nigdy nie
    powstalaby taka wersja kaazy, której autorzy beda mogli sie chwalic,
    ze "chodzi jeszcze szybciej"?

    --