  • Data: 2003-12-17 09:19:40
    Temat: Promocja Neo i pakiet socjalny.
    Od: "JanNiekowalski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry

    Pragnąc skorzystać z promocji i poserfować za 1,07 przez miesiąc udałem się do
    najbliższego Telepunktu, gdzie zostałem poinformowany, że jako posiadacz
    pakietu socjalnego nie mogę skorzystać z promocji. Pytanie: na jakiej podstawie
    mi odmówili? Pani na 0800 102 102 powiedziała w pierwszym zdaniu, że z promocji
    mogę skorzystać, jeśli mam pakiet inny niż socjalny, w przeciwnym przypadku
    zostanę 'negatywnie zweryfikowany'. Zaznaczam, że możliwośc techniczne
    najprawdopodobniej są, czyli centrala nowoczesna i zwykły modem działa bardzo
    szybko. Regulaminy przejrzałem i nic tam nie ma na temat pakietu socjalnego.
    Czy warto walczyć? Są jakieś szanse, tzn ktoś próbował i skorzystał?

    Jan
    GG 1119523