  • Data: 2010-07-06 18:10:32
    Temat: Prom Gdynia-Karlskrona 17 lipca- 31 lipca oddam w dobre rece
    Od: " Cezarr" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitac!

    Do wziecia bilet na prom Stena Line Gdynia - Karlskrona, dla 2 osob na 1
    motocyklu.

    Termin: wyplyniecie 18 lipca o 9:00 (w Karlskronie o 19:30),
    powrot 27 lipca o 21:00 (w Gdyni o 7:30 28 lipca).
    Sa do tego oczywiscie miejsca w kabinach (standard bez okna), bez posilkow.

    Koszt: 699 zlotych do sprawiedliwego podzialu podzialu na 4 lub 5 osob
    (czyli ok. 175 zl dla 1 osoby lub 280 zl dla 2 osob).

    Niestety moje moto doznalo uszczerbku na zdrowiu i z wyjazdu do Norwegii nici.
    Moze ktos z Kolegow wybiera sie na polnoc w tym terminie, jest okazja.

    Aaaa, jest szansa ze zwolni sie jeszcze jedno miejsce: 1 moto + 1 biker w tym
    terminie...ekipa sie wykrusza (beze mnie nie chca jechac, he???)

    Kontakt na e-mail jak w naglowku.
    Pozdr,

    Cezarr