  • Data: 2010-07-08 18:05:17
    Temat: Re: Prom Gdynia-Karlskrona 18 lipca- 27 lipca oddam w dobre rece
    Od: "Cezarr" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir <a...@g...com> napisał(a):

    > Z przekazu jedno wynika dosc jasno: a=B3tor dosc mlody jest i
    > komunikacje z otoczeniem opanowywal piszac SMS-y.

    > Pelna zgoda.

    > rpic.html
    >
    > Pelna niezgoda - sikacz znowu rzyga.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 (wreszcie w domu.)

    No, no...nie jestem z pokolenia SMSow.

    W opisie podzialu kosztow chodzilo o to, ze 699 zl dzieli sie na ilosc osob a
    nie ilosc motocykli. Bilet jest kupiony na 4 moto, 5 osob. Wypadlo z gry 1
    moto i 2 osoby i to jest do wziecia.
    Jedziesz sam, dorzucasz sie 175 zl.
    Jedziesz z pasazerem, dorzucasz 280 zl.
    Jasne wreszcie?