  • 1. Data: 2009-11-29 13:50:37
    Temat: Samsung UE40B7000
    Od: "jon" <j...@w...pl>

    Witam !
    Mam zamiar kupić telewizor do 40" i padło na w/w, czy to dobry wbór?
    Biorę również pod uwagę model UE40B6000- ten nie ma dostępu do
    internetu, pozostałe parametry takie same jak w modelu UE40B7000
    Uprzejmie proszę o opinie.

    jon

  • 2. Data: 2009-11-30 08:27:20
    Temat: Re: Samsung UE40B7000
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *jon* napisał(-a):

    > Mam zamiar kupić telewizor do 40" i padło na w/w, czy to dobry wbór?

    > Uprzejmie proszę o opinie.

    Osobiście nie mam tego TV, ale ma go kolega i widziałem go w działaniu. Mnie
    spodobała się możliwość odtwarzania wszelkich plików muzycznych, video i
    audio przez złącze USB. Natomiast nie wiem czy to wina konkretnego
    egzemplarza, czy wada konstrukcyjna, ale dało się zauważyć migotanie
    podświetlenia w lewej górnej części ekranu. Zjawisko widoczne w zasadzie
    przy obrazach statycznych, w normalnym oglądaniu praktycznie nieuchwytne.
    IMHO, niezbyt szczęśliwie są umieszczone gniazda - z boku. Tutaj masz dosyć
    obszerny test tego TV i dużo komentarzy
    http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=16703&st=0
    &p=162573&#entry162573
    (forum wymaga zerejstrowania)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2009-11-30 08:34:55
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Big Jack pisze:

    > http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=16703&st=0
    &p=162573&#entry162573
    > (forum wymaga zerejstrowania)

    Bzdura

  • 4. Data: 2009-11-30 09:00:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Mane* napisał(-a):

    > Bzdura

    Ale co ma być tą bzdurą? Test, opinie, czy że forum wymaga rejestracji?
    Rozwiń swoją myśl chociaż do trzech słów, jeśli sklecenie kliku złożonych
    zdań nastręcza Ci zbyt wiele trudności.

  • 5. Data: 2009-11-30 10:08:13
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Forum nie wymaga rejestracji.

  • 6. Data: 2009-11-30 11:32:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Mane* napisał(-a):

    > Forum nie wymaga rejestracji.

    Zaiste. Za nieopatrzne wprowadzenie w błąd zainteresowanych przepraszam.

  • 7. Data: 2009-11-30 11:52:07
    Od: "Marek" <k...@O...onet.pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Forum nie wymaga rejestracji.

    "Witamy na największym w Polsce forum o tematyce hdtv: HDTVPOLSKA.COM Aby
    uczestniczyć aktywnie w działalności forum tzn. czytać i zakładać nowe
    tematy, pisać posty, mieć dostęp do wielu ciekawych działów niedostępnych
    dla gości należy się Zarejestrować co trwa krótką chwilę..."

  • 8. Data: 2009-12-01 07:56:48
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > nowe tematy, pisać posty, mieć dostęp do wielu ciekawych działów
    > niedostępnych dla gości należy się Zarejestrować co trwa krótką chwilę..."

    Ja jakos zapoznalem sie z artykulem bez rejestracji

  • 9. Data: 2009-12-01 12:11:48
    Od: "jon" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał :

[...]

    Dziękuję bardzo za pomoc. Poczytałem sobie, że aż mi z łysego łba dym wali.
    Żeby było jasne, to łysy naturalnie, nie wygolony. Cholera dziadek już
    jestem.
    Wczoraj godziny przemyśleń i dzisiaj decyzja, za godzinę jadę po to cacko.
    Raz jeszcze bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    jon

  • 10. Data: 2009-12-01 14:38:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *jon* napisał(-a):

> [...]
    > Wczoraj godziny przemyśleń i dzisiaj decyzja, za godzinę jadę po to cacko.
    > Raz jeszcze bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    Życzę miłych wrażeń i wielu pozytywnych emocji w czasie użytkowania :)