  • 241. Data: 2015-07-12 20:37:56
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 12 Jul 2015 14:20:15 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >Ale jak on pisał, że ciocia Ci powie, że nie masz waznych badań,
    >to myślał o tym, że ciocia wie takie ważne rzeczy bez internetu :-)

    A co mnie obchodzą jego stosunki rodzinne z ciocią? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 242. Data: 2015-07-12 20:38:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 11 Jul 2015 19:00:30 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >ze u nich zrobisz ewentualne potrzebne naprawy?

    Raczej nie, to nie jest warsztat tylko Stacja Kontroli Pojazdów.

  • 243. Data: 2015-07-12 20:46:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-12 20:38, jerzu wrote:

    > Raczej nie, to nie jest warsztat tylko Stacja Kontroli Pojazdów.

    Może liczą, że przyjedziesz na ten obowiązkowy. W sumie wiele ich to nie
    kosztuje - jakby nie było za free, to ilu takich co z nudów się na
    ścieżkę przejedzie? Inna sprawa, że skoro promocja nieformalna, to i
    zysk marketingowy raczej też liczony w promilach.

    Shrek

  • 244. Data: 2015-07-12 21:48:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz.

  • 245. Data: 2015-07-12 23:11:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie musi być sprawne, może stać bez przeglądu (a na przykład OC musi
    > mieć, i to jest większy absurd).
    > ---
    > Może stać bez przeglądu, ale wtedy jakby psuje się bardziej i/lub
    > więcej trzeba za przegląd zapłacić. To to jest większy absurd niż sam
    > wymóg przeglądu. Czy OC jest zależy od tego, w jakim konkretnie celu
    > jest OC. Ja ciągle nie widzę by te samochody same jeździły i chyba
    > nawet OC przed tym właśnie nie zabezpiecza by było uzasadnione
    > płacenie za stojący samochód. Ale jak z czasem zaczną same jeździć to
    > czemu nie.

    Oczywiscie ze obowiazek posiadania Oc na samochód ktory nie jezdzi to
    jeszcze wiekszy absurd niz te nowe pomysły z przeglądami.
    ---
    Powiedzmy, że absurdem jest, że nie można samochodu wycofać czasowo z użycia
    tak by nie płacić OC.

    Ale dlaczego tak jest? Powód jest ten sam - nieudolni urzednicy ktorzy boja
    sie ze nie wyłapią aut bez OC.
    I 10 lat temu mieli rację. Ale przy dzisiejszej technice i infrastrukturze?
    Zart...
    ---
    Przecież urzędnicy nie tworzą prawa. Chyba, że chodzi Ci o polityków. Ale
    oni dupy pilnują, by miała na czym siedzieć.

  • 246. Data: 2015-07-12 23:27:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 23:11, re pisze:

> [...]
    > Przecież urzędnicy nie tworzą prawa. Chyba, że chodzi Ci o polityków.
    > Ale oni dupy pilnują, by miała na czym siedzieć.

    re, takie pytanie w temacie - co sądzisz o OC na przyczepy?

    --
    Liwiusz

  • 247. Data: 2015-07-12 23:30:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie używany samochód może wyrządzić szkody. Może na przykład się zapalić. OC jest
    ubezpieczeniem soli farnym. Dlatego składki są na możliwym do przelkniecia poziomie.

  • 248. Data: 2015-07-12 23:34:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > OC jest ubezpieczeniem soli farnym

    LOL, co za tłumok.

    --
    Liwiusz

  • 249. Data: 2015-07-13 00:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie używany samochód może wyrządzić szkody. Może na przykład się zapalić

    ROTFL
    Dom tez, a jednak nie ma obowiązkowego ubezpieczenia...

  • 250. Data: 2015-07-13 00:53:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka.