  • 231. Data: 2015-07-12 16:17:02
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:10, cef pisze:

    > Ale co ma zatrzymanie dowodu do zakazu jazdy bez wbitych badań?

    No, mniej więcej to samo, jak to, że można kraść, tylko kara jest.

    > Czy jakieś tam wypłaty z AC - kogo to obchodzi - ja nie mam AC.
    > Jaki przepis zabrania jeździć?
    > Podaj przepis albo wiesz co pomyślę :-)

    Zawsze to jakiś plus, zaczniesz myśleć ;)

    --
    Liwiusz

  • 232. Data: 2015-07-12 16:23:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:17, Liwiusz pisze:

    > Zawsze to jakiś plus, zaczniesz myśleć ;)

    Czyli nie ma przepisu zakazującego.

  • 233. Data: 2015-07-12 16:24:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Który to się automagicznie zapomina w kluczowych momentach ;)

    Czasami - zdarza się. A czasami nie ma sie czasu.
    A czasami jest sie np. na jakims dłuższym wyjeżdzie.
    A czasami po prostu samochodem sie nie jezdzi, wiec i badanie nie jest
    potrzebne.

    > Ale co ma piernik do wiatraka? Postulujesz, że badania są
    > niepotrzebne? Czy, że ich egzekwowanie jest nie potrzebne? Bo nie
    > bardzo rozumiem. Wybacz, ale to że ty czegoś nie widzisz, nie oznacza
    > automatycznie że problem nie istnieje.

    Uwazam, ze obecny system działa całkiem nieźle.
    Wiekszosc jezdzi i rzeczywiście bada samochody.
    Samochody zreszta tez coraz lepsze i coraz nowsze.
    Pozostaje tylko margines ktory "załatwia sibie przegląd" - ale zdaje sie ze
    tego problemu naklejki ani podwojone opłaty nie zredukują.

    > To jest akurat dowód na twoją całkowitą ignorancję. Nie chcesz, to
    > przecież nie musisz. Nikt nie zmusza, masz mieć za to ważny przegląd,
    > którego zapominasz zrobić - a to będzie karane. Przestaniesz
    > zapominać?

    Ignorancję? Bo nie chodze wokół samochodu?
    Jezdze różnymi samochodami, roczniki od praktycznie nowych do takich co
    maja prawie 20 lat.
    Przebiegi od 100.000 do 500.000.
    Kazdy jest w takim stanie, ze moge w kazdym momencie wsiasc i jechac na
    drugi koniec europy.
    Ale akurat czytanie naklejek olewam. Dzwiny jestem... Ignorant...
    Tomku...

    > Cóż mogę powiedzieć Budzik. Każdy sądzi wg. siebie. Po prostu uważam,
    > że kara na którą zarabiam w godzinę to żadna kara. W niektórych
    > przypadkach jest potrzebny zamordyzm i radykalne podniesienie
    > wysokości kar. Będzie wrzask, ale zdecydowana większość cwaniaczków
    > się dostosuje. Taki lajf.

    Kara jak kara - skoro dotyka sprawy ktora nie jest problemem, to jest dupa
    a nie kara.
    Dotknie tylko niewinnych, nikogo niczego nie nauczy, za to nabije
    dodatkowej kasy diagnostom.
    I nie ma dla mnie znaczenia to ze jest niska, bo ja nie o tym mowie.

    > Następnie uszczelnienie systemu, żeby nie można było już u Pana stasia
    > na lewo przeglądu załatwić.

    W jaki sposób naklejka temu zapobiegnie?

    > Nie wiem gdzie ty jeździsz, ale ja
    > codziennie wpadam na takiego, za którym nie da się jechać bez obiegu
    > zamkniętego.

    Jezdze po całej Polsce. Robie do 500 km dziennie.
    Ale temu o czym piszesz, badania nie zapobiegają.
    Zreszte ten problem "wydechowy" dotyczy najczesciej autobusów PKSu.
    Widzisz, nie tu jest problem.

    > Czasami są to kobiety, które nie mają pojęcia że smrodzą,
    > czasami młodzi łysi wszystkowiedzący, którym się należy....

    Zdarza sie. Dla mnie wiekszym problemem sa regularnie widywane samochody ze
    zbyt wysoko ustawionymi swiatłami.
    Tylko jak zapobiegnie temu naklejka lub podwójna opłata?

  • 234. Data: 2015-07-12 16:24:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No, mniej więcej to samo, jak to, że można kraść, tylko kara jest.

    O, nie zauważyłem tej odpowiedzi.
    Ale na kradzież jest paragraf jakiś.
    A na jazdę bez wbitych badań jest tylko kara?
    Chyba nawet nie ma kary.

  • 235. Data: 2015-07-12 16:40:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:23, cef pisze:

    > Czyli nie ma przepisu zakazującego.

    No nie ma. Nie ma też przepisu "nie wolno zabijać".

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2015-07-12 16:42:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie idzie o przegląd i czy samochód sprawny tylko o to że ludzkie kurwy chcą mieć
    nad innymi kontrolę. Bo jak te ludzkie kurwy będą miały farta to podpierdolą kogoś to
    im nie pasuje bo stanąl na miejscu na którym chciały by te kurwy stanąć. Łatwo takie
    kurwy się rozpoznaje bo to łysawe otyłe kurduple co jedyny kontakt z seksem mnają
    poprzez walenie konia.

  • 237. Data: 2015-07-12 17:16:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:40, Liwiusz pisze:

    > No nie ma. Nie ma też przepisu "nie wolno zabijać".

    Skończmy już tę dyskusję ślepego z głuchym,
    nie ma paragrafu, to nie ma o czym mówić.

  • 238. Data: 2015-07-12 17:44:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 17:16, cef pisze:

    > Skończmy już tę dyskusję ślepego z głuchym,
    > nie ma paragrafu, to nie ma o czym mówić.

    To jeździj bez badań. Konsekwencje wówczas poznasz. Dupa zaboli mimo
    braku paragrafu, niesamowite ;)

    --
    Liwiusz

  • 239. Data: 2015-07-12 17:57:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mijasz się z prawą z tym OC. Brak wyplaty z OC jest niemozliwy nawet w
    > sytuacji jak sprawca nie miał OC. W przypadku kupienia przeglądu na
    > niesprawny pojazd dochodza inne paragrafy przy których brak przeglądu
    > w sprawnym samochodzie można potraktować jak pogrożenie palcem.

    Ten o AC, ten o OC - zenujące...

  • 240. Data: 2015-07-12 18:12:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 17:44, Liwiusz pisze:

    > To jeździj bez badań. Konsekwencje wówczas poznasz. Dupa zaboli mimo
    > braku paragrafu, niesamowite ;)

    Nie chodzi o to czy zaboli czy nie, tylko jaki jest na to
    zapis prawny. Pytam ze zwykłej ciekawości.

    Jak nie potrafisz wskazać albo jakoś udowodnić
    z jakiego paragrafu należy się kara, to trudno,
    mnie to aż tak bardzo do szczęścia nie jest potrzebne.
    Nie umiesz udowodnić w prosty sposób swojej racji?