  • 1. Data: 2009-09-03 16:03:41
    Temat: Projekt na zimowe wieczory
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    Witam,
    lato się kończy, więc trzeba coś na zimowe wieczory wymyślić :)

    Mam oryginalną nawigację samochodową z dużym, dobrym
    wyświetlaczem. Maszyna ta ma wejście video RGB+Sync.
    Zmajstrowałem urządzenie, które generuje stosowny sygnał
    wideo na ATMega i wyświetla różne dane na nawigacyjnym LCD.
    Wszystko jest OK i jestem zadowolony, ale ...
    Oryginalne mapy są kiepskie i jadąc na wakcje i tak musiałem
    do szyby przylepić PDA, żeby używać innego programu nawigacyjnego.

    Teraz sedno.
    Czy możeci mi doradzić jakieś ustrojstwo, które będzie miało
    wyjście RGB+CSync i pracowało pod kontrolą Windows CE ?
    Jakaś płyta z ARMem ?
    Nie chcę się bawić w carPC, bo to zaduże i lubi dużo prądu.

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-09-03 16:35:29
    Temat: Re: Projekt na zimowe wieczory
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    "Marcin" <y...@y...yy.pl> wrote in message
> [...]
    > Jakaś płyta z ARMem ?
    > Nie chcę się bawić w carPC, bo to zaduże i lubi dużo prądu.

    może mała kamerka z odpowiednim wyjsciem, patrząca na Twojego PDA?
    całośc schowana w schowku (jak sama nazwa wskazuje)
    ;-)

  • 3. Data: 2009-09-05 18:07:57
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > może mała kamerka z odpowiednim wyjsciem, patrząca na Twojego PDA?
    > całośc schowana w schowku (jak sama nazwa wskazuje)

    Dzięki. Ale to zbyt proste :)

  • 4. Data: 2009-09-05 18:29:05
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Marcin pisze:
    > Czy możeci mi doradzić jakieś ustrojstwo, które będzie miało
    > wyjście RGB+CSync i pracowało pod kontrolą Windows CE ?
    Ta, a dotykowy ekran? Jak będziesz tą nawigacją sterować?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-09-05 19:35:51
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > Ta, a dotykowy ekran? Jak będziesz tą nawigacją sterować?

    Jestem w stanie odczytać informację o punkcie dotyku z sieci avc-lan,
    której używa nawigacja.
    Mogę to potem przesłać np. po rs232 do dalszej obróbki,
    czyli jakiś programik, który będzie virtualnie klikał w Windowsie.

    Marcin