  • 1. Data: 2009-09-03 12:52:20
    Temat: Oprogramowanie do rysowania schematów rozdzielnic
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    Witam
    Poszukuje oprogramowania do wspomagania tworzenia schematów rozdzielnic
    elektrycznych, ze zdefiniowanymi symbolami najczęściej występujących
    elementów.
    Najlepiej, żeby było darmowe. Jeszcze lepiej, żeby działało pod Linuxem.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    TomaszB

  • 2. Data: 2009-09-03 13:53:01
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    TomaszB pisze:
> [...]
    > elementów.
    > Najlepiej, żeby było darmowe. Jeszcze lepiej, żeby działało pod Linuxem.

    Zobacz sobie na stronie Moellera
    http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=350

    Oczywiście w schemacie będzie aparatura tejże firmy.
    Podobne oprogramowanie ma zdaje się Schneider Electric ale nie mogę
    znaleźć :(

    MD

  • 3. Data: 2009-09-03 21:33:20
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "TomaszB" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > elementów.
    > Najlepiej, żeby było darmowe. Jeszcze lepiej, żeby działało pod Linuxem.

    Poszukaj na stronie ETI-Polam. Duża ilość aparatów, oczywiście ETI, ale
    można edytować. Cenniki, raporty itp. Nawet można zrobić widok rozdzielni.
    Dobra instrukcja obsługi.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!