  • 1. Data: 2009-09-03 18:20:57
    Temat: Co to za microswitche
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktos na podstawie tego zdjecia może rozpoznaje jaki to jest typ
    microswitcha?

    http://sebobialy.net/przyciski.jpg (11kB)

    Szerokośc to dokładnie 5mm. Są dość płaskie, ale niestety nie posiadam
    ani zdjęcia, ani dokladniejszych danych o grubości. Siedzą w kartach
    pilotów do niektorych modeli Renault. Nie wiem czy inne o podobnych
    rozmiarach będą pasować, więc pytam może wyglądają znajomo.

    PS. Mogę je kupic na allegro, ale ... za 7zl/sztuka. Troche sporo.

  • 2. Data: 2009-09-03 18:38:15
    Temat: Re: Co to za microswitche
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy ktos na podstawie tego zdjecia może rozpoznaje jaki to jest typ
    > microswitcha?

    Tu kupisz je troche taniej :)
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9
    257/pid/5559/page/1/backurl

    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 3. Data: 2009-09-03 18:45:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    WojtasW wrote:
    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9
    257/pid/5559/page/1/backurl

    Mam pewne watpliwości czy to ten. Z pomiarów na zdjęciu wynika mi że to
    _dokładnie_ 5mm. A ten twoj ma 5.2mm.

    mam pod nosem sklep z takimi:

    http://tinyurl.com/m65bye

    One mają dokaldnie 5x5 i sa bardziej płaskie, ale wyglądają nieco
    inaczej... No i tańsze :)

    No i sa jeszcze takie:

    http://tinyurl.com/md9j8k

    Ale nieco wieksze.

    problem w tym, że jak poogladam to pewnie znajde jeszcze 5 innych typów.
    A mi chodzi o to jakie _dokładnie_ sa na zdjęciu. Jak nikt nie będzie
    wiedział to po prostu kupie po pare sztuk i będe pasował. niestety
    rozebrac pilota nie chce do czasu aż będe miał pod ręką takie switche na
    wymiane.

  • 4. Data: 2009-09-03 19:56:26
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > wiedział to po prostu kupie po pare sztuk i będe pasował. niestety
    > rozebrac pilota nie chce do czasu aż będe miał pod ręką takie switche na

    zapewne wszystkie trzy będą pasowały bo wielkość jest naprawdę zbliżona
    te co Ci podałem w linku mam na biurku i wydaje mi się że to jest
    dokładnie to co ma twoim zdjęciu. Mam też w płytkę z mini aparatu
    cyfrowego i tam jest podobny swich do tego w Twoim pierwszym linku
    bardziej kwadratowy tylko nie ma nóżek a rogami jest przylutowany i
    wymiary ich są identyczne włącznie z wysokością.
    Otwórz pilota i zmierz wysokość.

    Pozdrawiam
    WojtasW