  • 21. Data: 2006-05-18 08:24:40
    Temat: Re: Projekt Self(EGO) zostanie wykorzystany jako baza do budowy zaawansowanego firewalla i programu antywirusowego.
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@g...com>

    In the darkest hour on Wed, 17 May 2006 14:40:51 +0200,
    Donaldcb <d...@o...pl> screamed:
    > Pragnę przypomnieć, że przy działaniach zagrażających bezpieczeństwu państwa
    > stosuje się tryb przesłuchiwania świadków i zbierania materiałów dowodowych
    > różniący się w istotny sposób od trybu normalnego. Mogą więc panowie
    > zapomnieć o odmowie składania zeznań, bądź też korzystaniu z pomocy
    > adwokata.

    Co bierzesz i gdzie to można kupić w aż takich ilościach?

    > Jeżeli w tej chwili panowie śmieją się w najlepsze (co widać w powyższych
    > postach), to radzę się zastanowić, czy będzie panom tak samo do śmiechu,
    > kiedy aresztują panów funkcjonariusze wywiadu wojskowego i elektronicznego i
    > staną panowie przed komisją powołaną do badania przestępstw przeciwko
    > bezpieczeństwu państwowemu.

    Jako (wkrótce?) etatowy troll do spraw zaawansowanych technologii
    sztucznej inteligencji i sztucznej jaźni marnujesz tutaj swoje cenne
    umiejętności.

    > Radzę się zastanowić tym bardziej, że wprowadzanie dysharmonii do dyskusji
    > dotyczącej mechanizmów sztucznej jaźni i inteligencji przez wielu
    > użytkowników równocześnie, nosi znamiona przestępczości zorganizowanej i
    > kwalifikuje się do terroryzmu internetowego.

    Wrzuciłbym sobie to do sygnatury, gdyby tylko nie było takie długie.
    Masz coś równie głupiego i niedorzecznego, a zdecydowanie krótszego?

    > Powtarzam - jeżeli przez 24 godziny nie ukażą się posty przepraszające za
    > obraźliwą treść wiadomości wysłaną przez panów wera i Jana Werbińskiego
    > (oczywiście same posty przepraszające muszą również zostać przez was
    > wysłane, w przeciwnym przypadku, zostanie to potraktowane tak, jakby w ogóle
    > nie zostały wysłane) skieruję sprawę do organów bezpieczeństwa wewnętrznego,
    > w tym instytucji wywiadowczych zajmujących się systemami wysokiej
    > technologii.

    Dopisz i mnie. Jeśli w ciągu 24 godzin nie będę dopisany do Twojej listy
    skieruję sprawę do organów zajmujących się bezpieczeństwej wewnętrznym
    Twojego organizmu [1].

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 10:18:47 user up 10980 days, 22:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

  • 22. Data: 2006-05-18 09:00:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:

    > Wrzuciłbym sobie to do sygnatury, gdyby tylko nie było takie długie.
    > Masz coś równie głupiego i niedorzecznego, a zdecydowanie krótszego?

    Ale to można przeredagować :-P

    Wprowadzanie dysharmonii do dyskusji usenetowej nosi znamiona
    przestępczości zorganizowanej i kwalifikuje się do terroryzmu internetowego.

    M.

  • 23. Data: 2006-05-18 09:35:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 May 2006 11:00:31 +0200,
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> screamed:

    > Ale to można przeredagować :-P
    >
    > Wprowadzanie dysharmonii do dyskusji usenetowej nosi znamiona
    > przestępczości zorganizowanej i kwalifikuje się do terroryzmu internetowego.

    Hehe (-;

    Artur

    ps. przy okazji nie zapytałem go od ilu użytkowników w góre nosi te znamiona...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:34:23 user up 10980 days, 23:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I am a drinker with writing problems. -- Brendan Behan

  • 24. Data: 2006-05-18 19:34:11
    Od: "lastmokasyn" <l...@g...com>

    > Pragnę przypomnieć, że przy działaniach zagrażających bezpieczeństwu państwa
    > stosuje się tryb przesłuchiwania świadków i zbierania materiałów dowodowych

    Nie uwazasz, ze dyskutowanie o sprawach istotnych dla obronnosci
    panstwa na forum publicznym wsrod osobnikow z zakryta twarza jest
    zdradzaniem tajemnicy ?
    Nie chodzi mi o zupelna anonimowosc, bo takowej nie ma, ale na razie
    dyskutujemy tu ze soba jak obcy ludzie na ulicy wieczorowa pora. W
    kazdym momencie moze dolaczyc sie ktokolwiek.

> [...]
    > użytkowników równocześnie, nosi znamiona przestępczości zorganizowanej i
    > kwalifikuje się do terroryzmu internetowego.

    A czy naukowcy moga sobie dyskutowac gdzie popadnie ?
    Baaa, dyskutowac.. Skladac takie oswiadczenia ?

    > nie zostały wysłane) skieruję sprawę do organów bezpieczeństwa wewnętrznego,
    > w tym instytucji wywiadowczych zajmujących się systemami wysokiej
    > technologii.

    Ooooo - to sa u nas takie instytucje ? Nie wiedzialem, teraz juz wiem.
    Czy to bylo zdradzenie tajemnicy ?

    Mokasyn

  • 25. Data: 2006-05-20 16:39:27
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Niestety, w tej chwili panowie przegięli. Jest to celowe i świadome
    > wprowadzanie nieładu do dyskusji poświęconej zaawansowanym technologiom
    > sztucznej inteligencji i sztucznej jaźni. Zagadnienia te mają związek z
    > bezpieczeństwem narodowym,

    jak nasze państwo przestanie korzystać z produktów M$ to problem bn sam
    zniknie ;-)
    To tak offtopicznie, ale kolega niezły jest klon jakiś jerzego krzaka czy co
    ?

    Marcin