  • 1. Data: 2006-04-18 21:28:26
    Temat: Padlo TKT
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Dzisiaj od okolo 12 do 18 padlo calkowicie TKT
    w Czestochowie. Podobno znowu swiatlowod ktos chcial ukrasc myslac ze to
    miedz. W ciagu roku to juz 3 taki przypadek, a zastanawia mnie jedno, ze
    taka duza firma do tej pory nie wyciagnela zadnych wnioskow z dwoch
    ostatnich incydentow. Po co komu jakies lacze backupowe, w koncu bez
    neta da sie zyc.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 2. Data: 2006-04-18 21:36:07
    Temat: Re: Padlo TKT
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Mariusz "Lesio" Leśnikowski" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:e23llq$tu7$1@cn.com.pl...
> [...]
    > taka duza firma do tej pory nie wyciagnela zadnych wnioskow z dwoch
    > ostatnich incydentow. Po co komu jakies lacze backupowe, w koncu bez

    Biore od nich lacze w miejscu miedzy Katowicami a Czestochowa, musze
    przyznac ze TKT dzialalo do niedawna dobrze, ost. zdazaja sie krotkie
    przerwy, dzis rowniez u mnie TKT nie dzialalo. Nie podpisalem jeszcze nowej
    umowy, ale zaczynam sie zastanawiac, bo troche za dlugo to trwa: przerwy
    bardzo krotkie, ale bardzo czeste od ostatniej awarii w Wawie.

    Wlochaty

  • 3. Data: 2006-04-18 21:56:43
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):
> [...]
    > taka duza firma do tej pory nie wyciagnela zadnych wnioskow z dwoch
    > ostatnich incydentow. Po co komu jakies lacze backupowe, w koncu bez

    to gdzie oni maja te swiatlowody, ze ciagle ktos im to chce krasc? ze
    studzienek chyba im tego nie wyciagaja ;]

    pozdro.

  • 4. Data: 2006-04-18 22:15:16
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    kamil kapturkiewicz napisał(a):

    > to gdzie oni maja te swiatlowody, ze ciagle ktos im to chce krasc? ze
    > studzienek chyba im tego nie wyciagaja ;]

    Swiatlowody "leca" razem z torami kolejowymi.

    Podobno swiatlo zdziabneli im na odcinku katowice - krakow. A skoro
    swiatlowody maja polozone na prawie kazdym odcinku drogi kolejowej to
    jaki byly problem zeby zrobic dodatkowe lacze z Czestochowy do Piotrkowa
    czy innego wiekszego miasta gdzie jest jakis nie slaski wezel TKT. W
    razie awarii mogli by przelaczyc sie na zapas i spokojnie usuwac
    usterke, ale jak widac dalej ciezko mysla w TKT.
    Jakis czas temu w wawie padl router, nim sie pozbierali znowy minelo
    troche czasu. Az boje sie pomyslec ile czasu im zajmie naprawa routera +
    wymiana kawalka uszkodzonego swiatlowodu.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2006-04-19 06:34:34
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wlochaty" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowy, ale zaczynam sie zastanawiac, bo troche za dlugo to trwa: przerwy
    > bardzo krotkie, ale bardzo czeste od ostatniej awarii w Wawie.

    U mnie narazie jest wszystko ok (oprócz tej przerwy o której piszesz w
    warszawie), ale łacze od nich mam niedługo dopiero 4 miesiące.

    Lee

  • 6. Data: 2006-04-19 06:52:37
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie narazie jest wszystko ok (oprócz tej przerwy o której piszesz w
    > warszawie), ale łacze od nich mam niedługo dopiero 4 miesiące.

    U mnie przez prawie rok wszystko bylo niemal idealnie. Pech chcial ze po
    spotkaniu z Bossem;) TKT na Czestochowe, ktory zachwalal stabilnosc wszystko
    zaczelo sie sypac.
    Po awari routera w Wawie, czesto mi sie zdazaja przerwy na kilka minut, poki
    co bylem cierpliwy i nie reklamowalem, ale ten objawy nie mijaja, denerwuje
    mnie ze ostatnio niemal codziennie musze uzywac DSLa jako glowne lacze,
    place 100% abonamentu i czuje jakby mnie ktos mial w...
    Na oferte dot. przedluzenia umowy czekalem miesiac, choc miala byc po kilku
    dniach...
    Wiem ze Energis/GTS ma swoja infrastrukture na Hucie Katowice, wlasnie
    dochodze z siecia w tamte rejony, zastanawiam sie czy mozna od nich kupic
    lacze i odebrac samemu z tamtej lokalizacji, bo choc lubie bardzo TKT to
    zaczynam sie martwic...

    Wlochaty

  • 7. Data: 2006-04-19 07:43:04
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Tue, 18 Apr 2006 23:36:07 +0200, Wlochaty napisał:

    > Biore od nich lacze w miejscu miedzy Katowicami a Czestochowa, musze
    > przyznac ze TKT dzialalo do niedawna dobrze, ost. zdazaja sie krotkie

    A dokładniej gdzie :) ?

    [sąsiad]

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 8. Data: 2006-04-19 08:37:27
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrne4bqco.uk2.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...
    > A dokładniej gdzie :) ?
    >
    > [sąsiad]

    Łazy zaraz kolo Twojego Z-Cia

    Wlochaty

  • 9. Data: 2006-04-19 13:48:06
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski wrote:

> [...]
    > troche czasu. Az boje sie pomyslec ile czasu im zajmie naprawa routera +
    > wymiana kawalka uszkodzonego swiatlowodu.

    Niestety TKT od nowego roku nie zachwyca jakością, nieoczekiwane
    przerwy, duża niestabilność łącz spowodowały, że większość ucieka do GTS-u.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 10. Data: 2006-04-19 19:18:03
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    > Niestety TKT od nowego roku nie zachwyca jakością, nieoczekiwane
    > przerwy, duża niestabilność łącz spowodowały, że większość ucieka do GTS-u.
    >
    > Pozdrawiam
    > Daniel

    Zamiat TKT polecam Netie, GTS lub ATMAN. Przynajmniej lepsza jakość łączy i
    reakcji na awarie.