  • 1. Data: 2012-01-15 22:16:42
    Temat: Programator uniwersalny - coś trochę tańsze niż LabTool48 poszukiwane
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Mam PS32, ale to jest tak badziewnie wykonane pod względem programowym, i
    sprzetowym też, że znalezienie komputera na którym soft pracuje graniczy z
    cudem.

    Potrzebne coś "aktualne" o podobnych możliwościach, najlepiej do 40 nóżek do
    dorywczego programowania 89C51, epromów, eepromów, flash-rom itp.
    Aby soft był w miarę wykonany i nie robił problemów. Najlepiej po USB bo
    RS/LPT teraz w laptopach ciężko dorwać.
    Znalazłem LabTool-48UXP, ale może coś za 1500, max 2000 się znajdzie
    niekoniecznie 48 pin.
    Wiem, że jest Willem jak dorywczo, ale ma być normalna obudowa "przemysłowa"
    bez pierdyliona przejściówek, zworek i gniazdek jak ma Willem, tak jak stara
    niedobra Erica, PS32 czy obecny fajny LabTool, aby w razie czego mógł to
    obsłużyć poinstruowany telefonicznie człowiek.

    Ktoś coś poleci?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2012-01-15 22:24:41
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > http://www.programatory.com/index.php?k1,programator
    y-vp

  • 3. Data: 2012-01-15 22:29:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jakichś wygórowanych wymagań to chyba nie masz, ja sobie kupiłem wellona od
    chinola i działa...

  • 4. Data: 2012-01-16 15:54:18
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    y-vp

    Dzięki, programator VP-590 wyślę wystarczy.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez