  • 1. Data: 2011-02-24 11:12:00
    Temat: Program "wirtualny pulpit" na Symbiana - jaki?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Odkryłem, że dostępny jest program na iphone'a i Androida do wirtualnego
    zarządzania pulpitem komputera stacjonarnego.

    Np. ten:
    http://www.teamviewer.com/pl/download/mobile.aspx

    Czy jest jakiś program tego typu działający na Symbianie?

  • 2. Data: 2011-02-24 11:32:27
    Temat: Re: Program "wirtualny pulpit" na Symbiana - jaki?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 24-02-2011 12:12, Marcin N rzecze:

    > Czy jest jakiś program tego typu działający na Symbianie?

    VNC.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-02-25 15:16:49
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    SymRDP http://www.symrdp.com/Products/ProductInfo.aspx?Prod
    uctId=21

  • 4. Data: 2011-02-28 08:58:49
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 12:12:00 +0100 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > Np. ten:
    > http://www.teamviewer.com/pl/download/mobile.aspx
    > Czy jest jakiś program tego typu działający na Symbianie?

    Putty.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)