  • 1. Data: 2010-07-18 14:41:03
    Temat: Program do zmiany nazw fotek - specyficzny
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Czy jest taki program (najlepiej za free), który umożliwia układanie
    kolejności zdjęć poprzez ręczne przesuwanie miniaturek (jak w Picasie),
    ale żeby później zmodyfikować nazwy tych plików dodając prefix z numerem
    kolejnym tak utworzonej listy ? Picasa tego nie potrafi, XnView nie
    pozwala przemieszczać miniaturek. Renamer umie, ale nie pokazuje
    miniaturek plików. ExifTool nie pozwala na zmianę kolejności za pomocą
    myszki ...
    Czy jest coś co mi zmieni nazwy plików na podstawie kolejności jaką
    ręcznie ustawię przesuwając miniaturki ?

    EMPI
    http://www.empi.atr.pl

  • 2. Data: 2010-07-18 15:32:44
    Temat: Re: Program do zmiany nazw fotek - specyficzny
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    EMPI napisał:
    > Czy jest coś co mi zmieni nazwy plików na podstawie kolejności jaką
    > ręcznie ustawię przesuwając miniaturki ?

    KRename, ale pod Windowsem go chyba nie ma.

    m.

  • 3. Data: 2010-07-18 16:04:59
    Od: "Zygusik" <z...@o...pl>

> [...]
    > myszki ...
    > Czy jest coś co mi zmieni nazwy plików na podstawie kolejności jaką
    > ręcznie ustawię przesuwając miniaturki ?

    Witam. Ja to robię przy pomocy ACDSee. Wersja 5.0 jest chyba darmowa. Można też
    w IrfanView
    Pozdrawiam
    Zygusik

  • 4. Data: 2010-07-19 06:57:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 16:41:03 +0200, EMPI napisał(a):

    > Czy jest coś co mi zmieni nazwy plików na podstawie kolejności jaką
    > ręcznie ustawię przesuwając miniaturki ?

    Explorator windowsowy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2010-07-19 19:02:29
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Explorator windowsowy.

    Uuu... byłoby super. Ale coś mi się wydaje, że robisz sobie jaja. Od
    kiedy w eksploratorze możesz sobie dowolnie przestawiać kolejność
    wyświetlanych miniaturek myszką ?

    EMPI

  • 6. Data: 2010-07-20 06:19:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 21:02:29 +0200, EMPI napisał(a):

    > Uuu... byłoby super. Ale coś mi się wydaje, że robisz sobie jaja. Od
    > kiedy w eksploratorze możesz sobie dowolnie przestawiać kolejność
    > wyświetlanych miniaturek myszką ?

    Nie wiem od kiedy :-)
    Ale przełączyłem u siebie widok na miniaturki, poprzekładałem (włączone
    miałem w menu po prawym przyciskiem autorozmieszczanie, bez wyrównania do
    siatki), a potem zaznaczyłem wszystko i dałem na pierwszym "zmień nazwę".
    Po wpisaniu "cos.jpg" zmienił mi też nazwy pozostałych na nazwy typu "cos
    (1).jpg", "cos (2).jpg" - nie idealnie, ale akurat mi wystarczyło, bo
    chciałem wysłać e-mailem w odpowiedniej kolejności.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2010-07-20 11:11:15
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > (1).jpg", "cos (2).jpg" - nie idealnie, ale akurat mi wystarczyło, bo
    > chciałem wysłać e-mailem w odpowiedniej kolejności.

    Aaaa ! faktycznie, na Win XP działa to tak jak opisujesz. ja próbowałem
    u siebie na Win 7 i tam nie ma opcji "autorozmieszczanie" (albo nie
    potrafię jej znaleźć) i dlatego u mnie to nie działa - nie mogę
    przestawiać miniaturek myszką :-(

    EMPI
    http://www.empi.art.pl