  • 11. Data: 2009-12-14 21:40:41
    Temat: Re: Program do kopii zapasowych
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 grudzień (niedziela) gdy o godz. 19:24 *_chab_* napisał(a):

    > Czy ten program też ładuje oryginały do jakiegoś pliku i dopiero w nim
    > tworzy bakupy? Chodzi mi o to żeby na dysku z kopiami znajdowały się od razu
    > archiwizowane katalogi.

    Ne wiem co rozumiesz przez "ładuje oryginały", ja uzywam go do
    archiwizowania całej partycji systemowej, bez kopii różnicowej. Program jest
    tak rozbudowany, że zapewne robi to wszystko o czym piszesz.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 12. Data: 2009-12-17 20:41:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009 14:19:15 +0100, "_chab_" <w...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii zapasowych? Jest
    >tego tyle, że nie jestem w stanie sprawdzić, który będzie spełniał moje
    >wymagania.
    >Wymagania:
    >- System XP ,Vista
    systemowy xcopy :)