  • 1. Data: 2009-12-13 13:19:15
    Temat: Program do kopii zapasowych
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii zapasowych? Jest
    tego tyle, że nie jestem w stanie sprawdzić, który będzie spełniał moje
    wymagania.
    Wymagania:
    - System XP ,Vista
    - program robi kopię zapasową wskazanych folderów z plikami na wskazany
    dysk, w takiej postaci jak oryginał tzn. nie pakuje ich ani nie koduje.
    - mogę w każej chwili zmodyfikować archiwizowane dane
    - program codziennie lub o zadanej dacie sprawdza czy coś się zmieniło we
    wskazanych folderach i jeżeli tak to uaktualnia kopię.
    - gdyby też mógł działać w sieci, czyli dysk z kopiami znajduje się na
    jednym komputerze a dane z pozostałych komputerów program jest w stanie
    przesłać przez sieć.
    To chyba tyle.

    Pozdrawiam
    Chab

  • 2. Data: 2009-12-13 13:45:29
    Temat: Re: Program do kopii zapasowych
    Od: "KZ" <n...@a...email.pl>

    Użytkownik "_chab_" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii zapasowych?
    > Jest tego tyle, że nie jestem w stanie sprawdzić, który będzie spełniał
    > moje

    Acronis True Image

    KZ

  • 3. Data: 2009-12-13 17:24:04
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    _chab_ wrote:

> [...]
    > - gdyby też mógł działać w sieci, czyli dysk z kopiami znajduje się na
    > jednym komputerze a dane z pozostałych komputerów program jest w stanie

    Ja przy własnych (dość małych) wymaganiach używam "małej wersji"
    SyncBack. Sprawdź pod swoje potrzeby... www.2brightsparks.com

    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-12-13 17:42:42
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii
    > zapasowych?

    Dlaczego pytasz o program na grupie sprzętowej?

  • 5. Data: 2009-12-13 18:17:16
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    > Acronis True Image

    To było by to, ale program tworzy jakiś plik .tib i w nim chowa wszytko,
    drugi warunek nie spełniony, bo zależy mi żeby archiwizował tak jak
    oryginały ale nie spakowane w jakichś innych plikach.

  • 6. Data: 2009-12-13 18:18:01
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 grudzień (niedziela) gdy o godz. 14:19 *_chab_* napisał(a):

    > Czy ktoś może polecić jakiś dobry program do robienia kopii zapasowych?

    Paragon Drive BackUp
    PS; to nie ta grupa.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 7. Data: 2009-12-13 18:24:27
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    > Paragon Drive BackUp
    > PS; to nie ta grupa.

    Sorry, nie znalazłem odpowiedniejszej grupy.
    Czy ten program też ładuje oryginały do jakiegoś pliku i dopiero w nim
    tworzy bakupy? Chodzi mi o to żeby na dysku z kopiami znajdowały się od razu
    archiwizowane katalogi.

  • 8. Data: 2009-12-13 21:12:30
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    > Ja przy własnych (dość małych) wymaganiach używam "małej wersji"
    > SyncBack. Sprawdź pod swoje potrzeby... www.2brightsparks.com

    Świetny program. 1,8MB i darmowy, jak dla mnie rewelacja.

  • 9. Data: 2009-12-14 00:56:05
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** _chab_ <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > - gdyby też mógł działać w sieci, czyli dysk z kopiami znajduje się na
    > jednym komputerze a dane z pozostałych komputerów program jest w stanie

    rsync (DeltaCopy), rdiff-backup

    --
    + ' .-. .
    , * ) )