  • 11. Data: 2013-04-04 12:20:34
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-04 09:52, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > SMS GO PRO działa bez problemu na nie wiem ilu telefonach bo co drugi
    > znajomy ma w tym ja. ... coś jednak jest w tym powiedzeniu że problem
    > leży miedzy fotelem a ekranem.....

    Przyznam szczerze że SMS GO PRO jest jednym z ostatnich które chciałbym
    mieć w swoim telefonie - po prostu za mocno ingeruje w system, i zaczyna
    sie rządzić po swojemu, ot choćby przez włączanie wyświetlacza co jakiś
    czas.. Pomijam już to że on u mnie na Andku 4.04 także nie sprawuje się
    lepiej od pozostałych klientów, Handcent itd.

    Cóż Chris - masz 100% racji - problem leży w dopuszczeniu do głosu
    cymbała który ludzi ma za matołów i m.in. zmusza do wykupywania pakietów
    internetowych po to żeby ponosili mniejsze straty związane z obsługą
    g*na które wstawia do telefonów. Dla niego to prościej niż by miał
    wstawiać opcję które pozwolą na kontrolę jego systemu, użytkownikowi,
    niekoniecznie programiście. Pies zresztą jego trącał, jest jaki jest -
    ale Twoich zachwytów nad tym szajsowatym systemem to już naprawdę nie
    rozumiem. Naprawdę bawi Cię to że to nie Ty rządzisz telefonem który
    kupiłeś?

  • 12. Data: 2013-04-04 12:20:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-03 20:03, Klebespachtel pisze:

    > Handcent ma w ustawieniach aplikacji opcję blokady pozostałych
    > programów do smsów.

    Wiem, i na Andku 2.2 fukcja ta sprawuje sie dobrze, a na wersji 4.04
    mimo zaznaczenia o domyślności Handcent, nadrzędnym i tak pozostaje ten
    zainstalowany w fabryce. Chyba że masz jakiś inny sposób. Bo samo
    zaznaczenie opcji w Handcent nic nie daje.

  • 13. Data: 2013-04-04 12:35:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > czas.. Pomijam już to że on u mnie na Andku 4.04 także nie sprawuje się
    > lepiej od pozostałych klientów, Handcent itd.

    Nie wiem jak na 4.04 ale na 4.1.2 działa bez problemu, dla mnie zaletą SMS
    GO PRO jest to że można go przestawić w wysyłanie SMS-ów jako dane pakietowe
    a nie jako SMS i nie muszę płacić za wysłanie SMS-a o ile tylko ktoś ze
    znajomych ma w tel. SMS GO PRO a to akurat ma sporo znajomych.
    Ciekawe bo u mnie nie włącza wyświetlacza, znowu problem między fotelem a
    ekranem ?

> [...]
    > zachwytów nad tym szajsowatym systemem to już naprawdę nie rozumiem.
    > Naprawdę bawi Cię to że to nie Ty rządzisz telefonem który kupiłeś?

    POKAŻ mi że piałem na kiedyś nad Samsungiem i jego systemem ?? jedynie co
    piszę to to że w 99% opcje o które się pytasz są dostępne tylko trzeba się
    minimlanie wysilić żeby to ustawić albo znaleźć. Powiem więcej system
    Samsunga jest do dupy w porównaiu z HTC Sense który miałem do czasu Samsunga
    co nie znaczy że nie da się go opanować.

  • 14. Data: 2013-04-04 20:43:37
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-04 12:20, Trybun pisze:

> [...]
    > zainstalowany w fabryce. Chyba że masz jakiś inny sposób. Bo samo
    > zaznaczenie opcji w Handcent nic nie daje.

    Ja bym zrootował telefon i wywalił domyślną aplikację do smsów.

  • 15. Data: 2013-04-05 13:44:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-04 12:35, Chris pisze:
> [...]
    > znajomych.
    > Ciekawe bo u mnie nie włącza wyświetlacza, znowu problem między

    Czyli dla Ciebie jest to dobry program.

    Widzę że znowu postawiłeś zarzut - a więc oczekuję że podasz
    rozwiązanie. Ekran włącza mi się zarówno w tablecie jak i teraz w
    telefonie, i jest to na 100% za sprawą tego programu.

> [...]
    > więcej system Samsunga jest do dupy w porównaiu z HTC Sense który
    > miałem do czasu Samsunga co nie znaczy że nie da się go opanować.

    Brak krytyki na ułomność systemu + krytyka krytykującego wady systemu=
    pochwale kiczowatego złodziejsko/szpiegowskiego systemu. Co prawda nie
    piejesz z zachwytu na wprost, ale złej sprawie przysługujesz się jak
    mało kto.

  • 16. Data: 2013-04-05 13:46:08
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-04 20:43, Klebespachtel pisze:

    > Ja bym zrootował telefon i wywalił domyślną aplikację do smsów.

    Ja też, ale nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrać.. Z Samsungiem to
    podobno prosta sprawa, są nawet gotowe programy do tego, ale jak
    zrootować aparat Alcatela?

  • 17. Data: 2013-04-05 15:01:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > Ekran włącza mi się zarówno w tablecie jak i teraz w telefonie, i jest to

    Tak trudno wejść w opcje programu i samemu strawdzić .. do jedzenia też
    potrzebujesz pomocy czy już tylko słomka zostałą ...

    https://www.dropbox.com/s/z66yi644w7e97wr/Screenshot
    _2013-04-05-14-55-19.png

> [...]
    > pochwale kiczowatego złodziejsko/szpiegowskiego systemu. Co prawda nie
    > piejesz z zachwytu na wprost, ale złej sprawie przysługujesz się jak mało

    A kto cie zmuszał do kupienia trel z androidem ?? nie rozumiesz zasady
    działania, nie potrafisz sobie z nim poradzić, nic tylko marudzisz jaki on
    zły i okrutny dla ciebie to oddaj ten tel, i kup sobie co innego ..

  • 18. Data: 2013-04-05 15:28:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Ja też, ale nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrać.. Z Samsungiem to
    > podobno prosta sprawa, są nawet gotowe programy do tego, ale jak zrootować
    > aparat Alcatela?

    I znowu problem leży między fotelem a ekranem ...

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=185
    4834

    żal.pl

  • 19. Data: 2013-04-06 07:54:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Brak krytyki na ułomność systemu + krytyka krytykującego wady systemu=
    > pochwale kiczowatego złodziejsko/szpiegowskiego systemu.

    Na czym w/g Ciebie polega ta szpiegowskość ?

  • 20. Data: 2013-04-08 11:08:45
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-05 15:28, Chris pisze:
> [...]
    > zrootować aparat Alcatela?
    >
    > I znowu problem leży między fotelem a ekranem ...

    Czyli rozumiem że dajesz mi gwarancje że to zadziała? W Twoim wypadku
    problem nie leży między fotelem a ekranem, tam jest wyłącznie mądrość?
    Tak sie zastanawiam skąd się bierze u Ciebie ten mentorski ton, co Ci
    daje prawo do zwracania się do adwersarza w ten sposób? Masz się za
    jakiegoś mędrca czy nauczyciela?