  • 1. Data: 2011-02-09 23:39:27
    Temat: Profil opony-pytanie.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, ktore dla wielu wyda sie laickie.
    Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
    opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
    co Pilot Road? Jedna jest sportowa, a druga turystyczna, ale parametry sa takie
    same, wiec czy jak teraz mam PR, a zaloze PP to czy cos sie zmieni w
    prowadzeniu, czy nic, bo wyprofilowanie bedzie takie samo?

    Dziekuje za odpowiedz.

    Pozdro
    Koczis
    FZ1 Fazer na wydaniu.

  • 2. Data: 2011-02-10 07:02:59
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-09, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > same, wiec czy jak teraz mam PR, a zaloze PP to czy cos sie zmieni w
    > prowadzeniu, czy nic, bo wyprofilowanie bedzie takie samo?

    Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus, fajniej
    bierze sie winkle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-02-10 10:58:58
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Artur napisal:
    > Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus, fajniej

    > bierze sie winkle.

    A czy nie bedzie wiekszej tendencji do shimy?

    Koczis
    FZ1 Fazer

  • 4. Data: 2011-02-10 11:01:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-10, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy nie bedzie wiekszej tendencji do shimy?

    Ja nie zauwazylem nic niepokojacego. Sprobuj to sie przekonasz, a jak nie
    bedziesz zadowolony to zmienisz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-02-10 13:35:01
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    > On 2011-02-09, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus,
    > fajniej
    > bierze sie winkle.

    Siemka
    Podepnę się trochę pod wątek.
    Czy opony PP zrobione są z dużo miększej mieszanki?
    Nie zdzieram opon. Moje opony prędzej się starzeją niż zużywają :) więc może
    opony z miększej mieszanki były by dla mnie lepsze (bezpieczniejsze).

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 6. Data: 2011-02-10 13:36:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-10, marcinu <z...@o...pl> wrote:

    > Podepne sie troche pod w?tek.
    > Czy opony PP zrobione s? z du?o miekszej mieszanki?
    > Nie zdzieram opon. Moje opony predzej sie starzej? ni? zu?ywaj? :) wiec mo?e
    > opony z miekszej mieszanki by?y by dla mnie lepsze (bezpieczniejsze).

    Trza je bardziej grzac a wtedy jest mniod, ale jak zimne to potrafia byc
    nieprzewidywalne np. podczas hamowania przod sie usliznie nie informujac nas
    o tym wczesniej. Juz raz bym tak sie przejechal, ledwo wydawalo,
    az podnozek przetarlem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-02-10 13:57:47
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

> [...]
    > nas
    > o tym wczesniej. Juz raz bym tak sie przejechal, ledwo wydawalo,

    Myślę raczej u użytku codziennym więc wychodzi na to, że lepiej będą
    sprawowały się opony turystyczne np PR.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 8. Data: 2011-02-10 14:30:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-10 14:36, AZ pisze:

    > Trza je bardziej grzac a wtedy jest mniod, ale jak zimne to potrafia byc
    > nieprzewidywalne

    ale mowisz o potorowych czy dokladnie o Pilot Power?

    Pytam bo kojarze cie raczej z potorowymi metzelerami.

    Bo wg strony Michelina to PP i PP CT2 sa szosowe, wiec nawet na zimno
    cos powinny trzymac, a torowe sa PP Pure.

    Co do potorowych to swieta racja - na zimno sa nieprzewidywalne.

    KJ

  • 9. Data: 2011-02-10 14:45:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-10, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > ale mowisz o potorowych czy dokladnie o Pilot Power?

    A to przepraszam bardzo, wydawalomiesie ze PP to torowe.

    > Pytam bo kojarze cie raczej z potorowymi metzelerami.

    Owszem.

    > Bo wg strony Michelina to PP i PP CT2 sa szosowe, wiec nawet na zimno
    > cos powinny trzymac, a torowe sa PP Pure.

    Cos mi sie w glowie pomieszalo i zapomnialem o PP Pure.

    > Co do potorowych to swieta racja - na zimno sa nieprzewidywalne.

    Na zimno to najlepsze generatory adrenaliny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-02-10 14:56:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-10 15:45, AZ pisze:

    > Na zimno to najlepsze generatory adrenaliny.

    e tam, mnie zimne raceteki zlozyly tak plynnie ze nawet mi nie pyknelo w
    puls.

    KJ