-
1. Data: 2011-02-09 23:39:27
Temat: Profil opony-pytanie.
Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>
Witam.
Mam pytanie, ktore dla wielu wyda sie laickie.
Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
co Pilot Road? Jedna jest sportowa, a druga turystyczna, ale parametry sa takie
same, wiec czy jak teraz mam PR, a zaloze PP to czy cos sie zmieni w
prowadzeniu, czy nic, bo wyprofilowanie bedzie takie samo?
Dziekuje za odpowiedz.
Pozdro
Koczis
FZ1 Fazer na wydaniu.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2011-02-10 07:02:59
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-02-09, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:
>
> Mam pytanie, ktore dla wielu wyda sie laickie.
> Czy opony ktore maja takie same paramety np. 120/70/17 maja taka sama krzywizne
> opony, czy sa rozne, tzn czy opona np. Pilot Power ma takie samo wyprofilowanie
> co Pilot Road? Jedna jest sportowa, a druga turystyczna, ale parametry sa takie
> same, wiec czy jak teraz mam PR, a zaloze PP to czy cos sie zmieni w
> prowadzeniu, czy nic, bo wyprofilowanie bedzie takie samo?
>
Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus, fajniej
bierze sie winkle.
--
Artur
ZZR 1200
-
3. Data: 2011-02-10 10:58:58
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>
Artur napisal:
> Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus, fajniej
> bierze sie winkle.
A czy nie bedzie wiekszej tendencji do shimy?
Koczis
FZ1 Fazer
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2011-02-10 11:01:49
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-02-10, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:
>> Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus, fajniej
>> bierze sie winkle.
>
> A czy nie bedzie wiekszej tendencji do shimy?
>
Ja nie zauwazylem nic niepokojacego. Sprobuj to sie przekonasz, a jak nie
bedziesz zadowolony to zmienisz :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
5. Data: 2011-02-10 13:35:01
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "marcinu" <z...@o...pl>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:ij02j3$7ng$1@node2.news.atman.pl...
> On 2011-02-09, Koczis <x...@p...onet.pl> wrote:
> Turystyczne sa bardziej "plaskie". W prowadzeniu zmieni sie na plus,
> fajniej
> bierze sie winkle.
Siemka
Podepnę się trochę pod wątek.
Czy opony PP zrobione są z dużo miększej mieszanki?
Nie zdzieram opon. Moje opony prędzej się starzeją niż zużywają :) więc może
opony z miększej mieszanki były by dla mnie lepsze (bezpieczniejsze).
--
Pozdrawiam
--------------------------
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone
-
6. Data: 2011-02-10 13:36:45
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-02-10, marcinu <z...@o...pl> wrote:
>
> Podepne sie troche pod w?tek.
> Czy opony PP zrobione s? z du?o miekszej mieszanki?
> Nie zdzieram opon. Moje opony predzej sie starzej? ni? zu?ywaj? :) wiec mo?e
> opony z miekszej mieszanki by?y by dla mnie lepsze (bezpieczniejsze).
>
Trza je bardziej grzac a wtedy jest mniod, ale jak zimne to potrafia byc
nieprzewidywalne np. podczas hamowania przod sie usliznie nie informujac nas
o tym wczesniej. Juz raz bym tak sie przejechal, ledwo wydawalo,
az podnozek przetarlem...
--
Artur
ZZR 1200
-
7. Data: 2011-02-10 13:57:47
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: "marcinu" <z...@o...pl>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:ij0pld$7ng$3@node2.news.atman.pl...
> On 2011-02-10, marcinu <z...@o...pl> wrote:
> Trza je bardziej grzac a wtedy jest mniod, ale jak zimne to potrafia byc
> nieprzewidywalne np. podczas hamowania przod sie usliznie nie informujac
> nas
> o tym wczesniej. Juz raz bym tak sie przejechal, ledwo wydawalo,
> az podnozek przetarlem...
Myślę raczej u użytku codziennym więc wychodzi na to, że lepiej będą
sprawowały się opony turystyczne np PR.
--
Pozdrawiam
--------------------------
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone
-
8. Data: 2011-02-10 14:30:23
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
W dniu 2011-02-10 14:36, AZ pisze:
> On 2011-02-10, marcinu<z...@o...pl> wrote:
>>
>> Podepne sie troche pod w?tek.
>> Czy opony PP zrobione s? z du?o miekszej mieszanki?
>>
> Trza je bardziej grzac a wtedy jest mniod, ale jak zimne to potrafia byc
> nieprzewidywalne
ale mowisz o potorowych czy dokladnie o Pilot Power?
Pytam bo kojarze cie raczej z potorowymi metzelerami.
Bo wg strony Michelina to PP i PP CT2 sa szosowe, wiec nawet na zimno
cos powinny trzymac, a torowe sa PP Pure.
Co do potorowych to swieta racja - na zimno sa nieprzewidywalne.
KJ
-
9. Data: 2011-02-10 14:45:57
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-02-10, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
>
> ale mowisz o potorowych czy dokladnie o Pilot Power?
>
A to przepraszam bardzo, wydawalomiesie ze PP to torowe.
>
> Pytam bo kojarze cie raczej z potorowymi metzelerami.
>
Owszem.
>
> Bo wg strony Michelina to PP i PP CT2 sa szosowe, wiec nawet na zimno
> cos powinny trzymac, a torowe sa PP Pure.
>
Cos mi sie w glowie pomieszalo i zapomnialem o PP Pure.
>
> Co do potorowych to swieta racja - na zimno sa nieprzewidywalne.
>
Na zimno to najlepsze generatory adrenaliny.
--
Artur
ZZR 1200
-
10. Data: 2011-02-10 14:56:18
Temat: Re: Profil opony-pytanie.
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
W dniu 2011-02-10 15:45, AZ pisze:
> Na zimno to najlepsze generatory adrenaliny.
e tam, mnie zimne raceteki zlozyly tak plynnie ze nawet mi nie pyknelo w
puls.
KJ