  • 1. Data: 2009-07-28 12:23:52
    Temat: Producent wie lepiej co wolno używać
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Google Voice iPhone app rejected, current GV apps lose connection with
    iTunes

    by Ross Miller, posted Jul 28th 2009 at 12:01AM

    Perhaps the big G spoke too soon when it said its new Google Voice service
    was coming to iPhone. First, GV Mobile developer Sean Kovacs relays a phone
    call he had with Apple where he was notified of his app being removed from
    the iTunes store for duplicating built-in iPhone features -- an app that
    was originally and purportedly approved by Phil Schiller himself. Next out
    the door was GVdialer, and if you thought that was all bad, now comes word
    that Google's official Voice app was flat-out rejected by Cupertino. Now
    it's hard to say with certainty who's to blame for these app rejections,
    but a good many fingers are pointing to the cellular carriers -- and given
    AT&T's previous statements about the SlingPlayer app, it's hard to argue
    with that. For its part, the company hinted at finding a workaround via web
    apps, much like they did when Apple gave Latitude a cold shoulder -- but
    doesn't that feel just a little 2007?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 2. Data: 2009-07-28 12:49:47
    Temat: Re: Producent wie lepiej co wolno używać
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Google Voice iPhone app rejected, current GV apps lose connection with
    > iTunes

    Aplikacja niezgodna z licencja nad czym dumac ?
    Nie po to AT&T placi zeby im jakis Google VOIP bruzdził.

    Wiem wieem WM nie dorasta do takiej technologii ale juz od wersji 6.5
    tak bedzie wiec nie masz co cieszyc mordy.

  • 3. Data: 2009-07-28 16:02:30
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    > apps, much like they did when Apple gave Latitude a cold shoulder -- but
    mógłbyś po polsku napisać o co chodzi?
    ToMasz

  • 4. Data: 2009-07-28 16:04:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:02:30 +0200, ToMasz napisał(a):

    > mógłbyś po polsku napisać o co chodzi?

    Apple jak zwykle wie lepiej co jest potrzebne użytkownikowi ich produktów.
    W tym przypadku stwierdziło, że użytkownicy iPoo nie potrzebują VOIP i
    Google ma spadać ze swoją aplikacyjką na drzewo. Bo tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-07-28 16:25:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.07.09 18:04, Waldek Godel pisze:

    > Apple jak zwykle wie lepiej co jest potrzebne użytkownikowi ich produktów.
    > W tym przypadku stwierdziło, że użytkownicy iPoo nie potrzebują VOIP i
    > Google ma spadać ze swoją aplikacyjką na drzewo. Bo tak.

    Hmmm, no ale przecież jest Fring. Więc nie o sam VoIP chyba biega?

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-07-28 16:43:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:25:40 +0200, Pete napisał(a):

    > Hmmm, no ale przecież jest Fring. Więc nie o sam VoIP chyba biega?

    Fring jest mały i nieznany, więc nie zagrozi kasie operatorów, którzy płacą
    kasę na jego eminencję Dżobsa. Co innego gógiel.
    Tym bardziej że ten ostatni musiał się czymś narazić, może androidem -
    ostatnio mu nie pozwolili nawet uaktualnić Google Maps do wersji, która
    jest na WinMo i Symbiana o pół roku (czyli wspierającej Latitude). Musieli
    zrobić wersję webową tego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-07-28 17:51:25
    Od: W <a...@o...pl>

    Pete wystukał, co następuje:

    > Hmmm, no ale przecież jest Fring. Więc nie o sam VoIP chyba biega?

    No, bo wielkie nadgryzione japko jest konsekwentne - voip od gógla dubluje
    funkcjonalność telefonu (w sdk czy gdzieś jest zabronione)... fring niby
    też, ale kto by się nim przejmował xD

  • 8. Data: 2009-07-28 18:04:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 17:43:30 +0100, Waldek Godel wrote:
    >Fring jest mały i nieznany, więc nie zagrozi kasie operatorów, którzy płacą
    >kasę na jego eminencję Dżobsa. Co innego gógiel.

    Ale przeciez wyraznie napisali "za duplikowanie istniejacej funkcji".

    To mile ze operator dba zebys nie wydawal pieniedzy na pogramy za
    ktore juz raz zaplaciles :-)

    J.

  • 9. Data: 2009-07-28 18:57:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Apple jak zwykle wie lepiej co jest potrzebne użytkownikowi ich produktów.
    > W tym przypadku stwierdziło, że użytkownicy iPoo nie potrzebują VOIP i
    > Google ma spadać ze swoją aplikacyjką na drzewo. Bo tak.

    No i .... chyba jasne jest iz At&T poprosiło. Wiem wiem niedorozwitey
    marketplace dla WM nie istnieje wiec tak producent tam nie wie nic i
    zabrania wszystkiego. A na G1 Google Voice jest

  • 10. Data: 2009-07-28 18:58:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W pisze:
> [...]
    > funkcjonalność telefonu (w sdk czy gdzieś jest zabronione)... fring niby

    A na Windows Mobile ich sklep zabrania wszystkiego patrzac po zerowej
    zawartosci. Waldus jak zwykle znalazl afere tam gdzie jej nie ma.