  • Data: 2010-04-04 21:35:23
    Temat: Procesor wentylowany zasilaczem
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Co sądzicie o konstrukcjach obudowy (pecetów) w których procesor jest
    wentylowany przez wiatrak zasilacza. Widziałem coś takiego w stacjach roboczych
    FSC. Na procesorze siedzi stosunkowo duży radiator, radiator umieszczony jest w
    plastikowym kominie, który prowadzi bezpośrednio do zasilacza. Oczywiście to
    wymaga nieco udziwnionej konstrukcji obudowy (coby od radiatora do zasilacza
    było względnie blisko) i w tych komputerach były niestandardowe zasilacze. Z
    drugiej strony (chyba) pozwala to oszczędzać energię (pozbycie się wentylatora
    z procesora) i te komputery, które widziałem były naprawdę ciche (poza
    rozruchem - tutaj wyły jak serwer, ale to normalne aby się przedmuchać).

    Co sądzicie o takich opcjach? Czy można kupić standardowe obudowy (albo z
    dedykowanym zasilaczem) tego typu (jakie)?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )