  • Data: 2010-04-06 10:06:53
    Temat: Re: Procesor wentylowany zasilaczem
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 11:53:03 +0200, Zbigniew Cofała napisał(a):

    > No niestety, nie stać mnie już na takie zabawy - komputer musi działać i
    > tyle.

    Eghmm... Ta grupa jest m.in. dla ludzi, którzy lubią taką zabawę.

    > Jak sobie popatrzysz do do środka jakiegoś porządnego serwera 1U albo nawet
    > 2U, to widać że karty, pamięci, dyski, zasilacze - wszystko jest
    > rozmieszczone z uwzględnieniem odpowiedniego przepływu powietrza i
    > chłodzenia. Nie da się w domowych warunkach poskładać czegoś takiego ze
    > standardowej obudowy, aluminiowego radiatora z firmy
    > super-duper-tuning-i-podkrecanie-komputerów.pl i chińskiego coolerka z
    > Vobisu.
    Wiem, że do serwerów trudno jest znaleźć cokolwiek, ale tematyka gupy to
    pecety pod przeróżną postacią a tu dobranie odpowiednich podzespołów i
    zapewnienie prawidłowego obiegu powietrza nie wymaga doktoratu z
    "mechaniki płynów" ;)

    --
    Marcin