  • Data: 2009-11-25 12:47:34
    Temat: Procesor do peceta "w średnim wieku"
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Odkurzyłem ostatnio starawego Compaqa Deskpro EX. Siedzi sobie tam w
    środku Celeron 733, płyta przedstawiająca się jako GVC DR742e (na
    chipsecie i810e), 2x64 MB RAM, dysk 20 GB, CD-ROM i sieciówka. Chciałbym
    to troszkę zmodernizować, no i tu mam lekką zagwozdkę: na pewno da radę
    włożyć 2x256 MB RAM, ale czy pójdzie na tym P III 1 GHz (płyta zdaje się
    że ma FSB 133 MHz) - różne informacje od wuja Gugla na ten temat można
    uzyskać, zwykle sprzeczne ze sobą. Ćwiczył ktoś taką konfigurację? Dla
    utrudnienia dodam ze napędzane jest to zasilaczem 145W, takim malutkim
    (SFX to się chyba nazywa, wymiana na silniejszy nie wchodzi w grę, bo za
    cenę nowego zasilacza kupię wypasionego poleasingowego Della albo HP na
    P IV).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl