  • 1. Data: 2013-02-12 01:34:45
    Temat: Próbował ktoś podłączyć zwykły monitor z wejściem DIV do czegoś co ma HDMI.
    Od: k...@g...com

    Aparatu, kamery itp. Grało to czy nie grało.

  • 2. Data: 2013-02-12 02:09:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-02-12 01:34, k...@g...com pisze:
    > Aparatu, kamery itp. Grało to czy nie grało.

    Monitor DVI do karty graficznej HDMI. Śmiga bez zarzutu. Z kamerami to
    nie wiem, bo nigdy takiej nie miałem.

  • 3. Data: 2013-02-12 08:23:22
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    On Feb 12, 1:34 am, k...@g...com wrote:
    > Aparatu, kamery itp. Grało to czy nie grało.

    DVI-I albo DVI-D - starszy monitor DELL 1905fp , 1280x1024 Raspberry
    Pi działa, przejściówka DVI-HDMI za kilkanasci zl zalatwia sprawe.

    Po podłączeniu tunera Sat polsatu Mini 2000DH monitor twierdzi, że
    nie wspomaga danej rozdzielczości - Cóż, trochę pixeli do HD mu na
    matrycy brakuje a mądry na tyle nie jest żeby przeskalowac. O ile
    dobrze pamietam, nawet po przestawieniu na 720pix tunera nie dzialalo.

    Marcin

  • 4. Data: 2013-02-12 09:03:54
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 12/02/2013 07:23, Marcin wrote:
> [...]
    > matrycy brakuje a mądry na tyle nie jest żeby przeskalowac. O ile
    > dobrze pamietam, nawet po przestawieniu na 720pix tunera nie dzialalo.

    mozliwe ze powodem jest brak HDCP w monitorze.

    c.

  • 5. Data: 2013-02-12 14:27:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    k...@g...com pisze tak:

    > Aparatu, kamery itp. Grało to czy nie grało.

    Nie sprawdzałem bo zawsze problemem był brak kabla, który trzeba sobie
    dokupić. Czy to kolejne rozczarowanie kompatybilnoscią?

    ale np tuner sat Opticum 9600 mini gra jak ta lala.

    --
    Piotr