  • 11. Data: 2009-09-14 23:30:59
    Temat: Re: Próbne DVB-T z Kołowa?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Mieszkasz i masz jakieś prawa

    Zgadza się, masz dokładnie te jakie na jakie zgodziłeś się w umowie
    najmu/zakupu mieszkania a nie domniemane w oparciu o zasadę równości czy
    sprawiedliwości społecznej.

  • 12. Data: 2009-09-15 07:33:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, masz dokładnie te jakie na jakie zgodziłeś się w umowie
    > najmu/zakupu mieszkania

    Sugerujesz, że prawo nie nakazuje zarządcy budynku zapewnić Ci dostępu do
    kanałów telewizji publicznej?

  • 13. Data: 2009-09-15 11:45:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Cavallino wrote:

    > Sugerujesz, że prawo nie nakazuje zarządcy budynku zapewnić Ci
    > dostępu do kanałów telewizji publicznej?

    mam (nie jestem pewien) wrażenie że przepisy które ten*
    obowiązek nakładają obowiązuje od względnie "niedawno",
    zaś w sytuacji kiedy prawo nie działa wstecz, dostęp do
    kanałów tv może nie być tak oczywisty jak sądzisz..

    * i parę innych: generalnie pisząc chodzi o zapewnienie
    infrastruktury teletechnicznej (internet, telefon, rtv)
    w budynku.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 14. Data: 2009-09-15 11:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:

    > mam (nie jestem pewien) wrażenie że przepisy które ten*
    > obowiązek nakładają obowiązuje od względnie "niedawno",

    ZTCW obowiązują (w tej czy innej formie) od bardzo dawna.

  • 15. Data: 2009-09-15 13:47:30
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Sugerujesz, że prawo nie nakazuje zarządcy budynku zapewnić Ci dostępu do
    > kanałów telewizji publicznej?

    Nie wiem czy zarządca budynku musi mi udostępniac dostęp ale na pewno nie
    może uniemożliwiać dostępu.
    Czyli jeśli zabrania montażu anten indywidualnych to musi zapewnić w
    lokalach gniazda z sygnałem tych stacji, któe na danym terenie byłyby
    odbierane z anteny naziemnej.
    Oczywiście wielu zarządców ma i to w d.... i mówi : "przecież jest
    kablówka"...
    Bezdomnemu też można powiedzieć: "przecież buduje się nowe osiedla - co pan
    narzekasz...".
    A salony są pełne nowych Mercedesów. NIkt nie zabrania kupić. W zasadzie tym
    "argumentem" jakieś miasto mogloby tłumaczyć likwidację komunikacji
    miejskiej.
    vari