    From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Problemy z rozruchem TDCi - aku?
    Date: Wed, 23 Nov 2011 15:47:53 +0100

    Ford Focus 1,8 TDCi. Poniżej 5°C kręci, kaszle i zapala jakby chciał, ale
    nie mógł. Dość podobnie do tego filmiku:
    http://patrz.pl/filmy/focus-zimny-start (nie mój). Tylko ten filmik to
    pewnie przy -15°C robiony, a ja mam problem przy +2.

    Rozrusznik zrobiony (ciut lepiej).
    Świece sprawdzone przez mechanika - dobre.
    Komputer odczytany u mechanika - zero błędów.

    Akumulator niby dobry, mechanik mówi, że dobry, ale może jednak? Na zimno,
    pod obciążeniem (długi rozruch) napięcie spada do 10V, momentami maksymalnie
    do 9,5V. Mechanik mówi, że sprawność (?) 65-70% i że wystarczający i że
    podejrzewałby raczej wtryski/pompę czy coś, ale on jest specjalista od
    elektryki, więc nie wie. Nie wiem ile ma lat. Co najmniej 1,5, ale może i 5.

    Jeździ dobrze, nie ma problemów z obrotami, nie kopci na żaden kolor
    (ewentualnie po długim i bolesnym zimnym rozruchu pójdzie szary obłok).

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl