  • 1. Data: 2014-05-30 07:21:46
    Temat: Problem ze Smart TV ......
    Od: kondzio <k...@o...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie.
    Nie wiecie co może być przyczyną że nie działa mi Smart TV w tv Samsung
    UE32F5500 ? Tzn raz wszedłem na iple i tylko tyle. Reszta nawet
    SamsungApps jest nie aktywna. Jak klikam na cokolwiek wyskakuje czarny
    ekran. W drugim TV, tez samsunga Smart TV działa bez problemu.
    Oprogramowanie najnowsze tj 1120.
    Internet mam poprzez wifi

  • 2. Data: 2014-05-30 18:45:08
    Temat: Re: Problem ze Smart TV ......
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    kondzio wrote:
> [...]
    > nawet SamsungApps jest nie aktywna. Jak klikam na cokolwiek wyskakuje
    > czarny ekran. W drugim TV, tez samsunga Smart TV działa bez problemu.

    Polacz testowo skretka, jaka na smarcie czesto (wg infolinii) pojawiaja sie gdy
    jest kiszka z polaczeniem do sieci WAN.