  • 1. Data: 2014-05-27 11:05:27
    Temat: TNK
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Witam grupę.

    Czy to coś (TNK) jeszcze funkcjonuje?

    Włodek

  • 2. Data: 2014-05-27 11:09:45
    Temat: Re: TNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-05-27 11:05, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Witam grupę.
    >
    > Czy to coś (TNK) jeszcze funkcjonuje?
    >
    > Włodek

    o ile widziałem ostatnio to tak.
    powinny do 2016 r. funkcjonować

  • 3. Data: 2014-05-27 11:23:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 11:05:27 UTC+2 użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Czy to coś (TNK) jeszcze funkcjonuje?
    U mojej mamy póki co działa. Chyba do 2016 ma zagwarantowane ze ma za darmochę
    działać.

  • 4. Data: 2014-05-27 13:19:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-05-27 11:09, pawell32 wrote:

    > o ile widziałem ostatnio to tak.
    > powinny do 2016 r. funkcjonować

    Dzieki za info.
    W miedzyczasie zadzwoniłem, oficjalnie nie prowadzą dystrybucji kart,
    ale po zakupieniu na wolnym rynku można aktywować i będzie działac.

    Włodek

  • 5. Data: 2014-05-27 14:02:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-05-27 13:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Dzieki za info.
    > W miedzyczasie zadzwoniłem, oficjalnie nie prowadzą dystrybucji kart,
    > ale po zakupieniu na wolnym rynku można aktywować i będzie działac.

    to dobrze, mam jeszcze 3 karty.
    będę się mógł ich pozbyć.