    From: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Problem z zasilaniem z USB
    Date: Fri, 14 Oct 2011 12:41:11 +0200

    Bry,

    Zrobiłem mały wzmacniacz do głośników na TEA2025B i chcę go zasilać z
    USB. Jest jednak problem bo są duże zakłócenia, także przy odłączonym
    od kompa i zwartym do masy wejściu wzmacniacza.

    Próbowałem zasilić bezpośrednio z USB i przez przetwornicę na MC34063
    podnoszącą napięcie do ok 9V, i efekt jest podobny. Nieco poprawiło
    sytuację dołożenie dużego elektrolita (4700uF) na wejście zasilania, ale
    tylko nieco.
    Jeżeli zasilanie jest z zewnętrznego źródła - wszystko chodzi jak należy
    tak z przetwornicą jak i bez przetwornicy.

    Próbowałem wstawić oprócz kondensatorów także dławik ok 60uH na wejście
    zasilania, ale brak jakiegokolwiek efektu. Oscyloskop mam padnięty więc
    nie mogę nic podejrzeć.

    Nie wiecie co tak może siać i jak to ewentualnie wyeliminować?

    G.B.