    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Problem z zaplonem -Uno
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Wed, 1 Dec 2010 23:09:13 +0100

    Jest taki problem. Fiat Uno - silnik 0,9 z instalacją LPG Lambda Blitz.
    Po nadejściu mrozów, silnik dławi się podczas pracy na benzynie, czasami aż
    do całkowitego wyłączenia. Przy pierwszym włączeniu na zimno (na benzynie)
    odpala ale dostaje po jakiejś minucie dziwnie wysokich obrotów. Poruszenie
    pedałem gazu pomaga i wraca na zwykłe obroty, jednak podczas jazdy na
    benzynie silnik dławi się i jak wyżej napisałem potrafi zgasnąć. Na LPG
    działa dobrze ale dopiero po podgrzaniu silnika. Jaka może być przyczyna
    złego działania na benzynie?
    PS. Denaturatu już do zbiornika nalałem i dalej jest tak samo.
    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

    --
    i...@w...pl