  • Data: 2011-06-30 11:17:16
    Temat: Problem z włączeniem taryfy w Simplus
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sobie telefon w sieci Simplus. Numer ma na oko jakieś 5 lat :)

    Ostatnio stwierdziłem, że coś dużo płacę za połączenia, chciałem też jakiś
    internet w pakiecie i poszperałem po sieci. Wyszło że mogę uruchomić usługę
    połączeń za stałą stawkę 29 gr, aktywując toto kodem *136*11*02#. Podobnie
    z internetem (tylko inny kod, nie mam pod ręką).

    Problem jest taki, że cokolwiek bym nie wpisał, dostaję odpowiedź że Usługa
    czasowo niedostępna, skontaktuj się z BOK.

    Było tak wczoraj, jest tak i dziś.
    Naprawdę muszę teraz biec do salonu? Coś mi tam poradzą w ogóle?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net