  • 11. Data: 2013-03-30 13:25:48
    Temat: Re: Problem z siecią
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    > Jeśli On wyluzuje to ja zacznę ;P
    hhmm, jeśli parę osób mówi to samo, należy się zastanowić nad tym.

    hhmm, jeśli parę osób mówi to samo, należy się zastanowić nad tym.
    Nie jestem przekonany, ale przepraszam wszystkim, które moje posty w tym
    wątku stanowiły utrudnienie bądź też utratę cennego czasu.
    pozdrawiam
    kb

  • 12. Data: 2013-03-30 13:28:45
    Od: dcim24 <d...@g...com>

  • 13. Data: 2013-03-30 13:39:58
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    W dniu 2013-03-30 10:11, januszek pisze:
    > dcim24 napisa?(a):

    Nie ma sensu toczyć walki. Grupa Pecet jest jedną z nielicznych, które
    utrzymują poziom i flamy nie mają sensu.
    Dla potomności:
    Dwie karty o takim samym MAC podłączone do routera nie działają
    (sprawdzone empirycznie).
    W Internecie zdania są podzielone: 3/4 stwierdziło, że takie rozwiązanii
    nie działa, 1/4 że działa.
    pozd
    dcim

  • 14. Data: 2013-03-30 16:03:29
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dla potomności:

    Chyba dla potomnosci niemajacej pojecia o podstawach sieci.

    > Dwie karty o takim samym MAC podłączone do routera nie działają
    > (sprawdzone empirycznie).

    Bedace w tej samej sieci (np. dwie wbite w LAN) beda wywolywac konflikt.
    Bedace w roznych sieciach (LAN + WAN) beda dzialac.

    > W Internecie zdania są podzielone: 3/4 stwierdziło, że takie rozwiązanii
    > nie działa, 1/4 że działa.

    Daj linka, bo nie wierze i pisz mniej, konkretniej i bardziej po polsku.

  • 15. Data: 2013-03-31 12:23:18
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    > Daj linka, bo nie wierze i pisz mniej, konkretniej i bardziej po polsku.
    Przepraszam za namnożenie się postów.
    Linka Ci nie podam, bo przeglądnąłem z 40 witryn i nie zaznaczyłem tych
    stron. Były to fora użytkowników anglojęzycznych, nie traktowałbym ich
    za wiarygodnych w 100%.

  • 16. Data: 2013-04-01 00:21:36
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Czy do routera mogą być podłączone 2 karty sieciowe z identycznym MAC.
    > Jednym słowem, czy router identyfikuje karty sieciowe według adresu MAC,
    > czy IP. Intuicja podpowiada mi, że wariant 2 kart sieciowych z identycznym
    > IP nie będzie działać, wolałbym się jednak upewnić.

    Teoretycznie nie powinno to działać. W praktyce jednak router "wie" do
    którego gniazdka ma podłączoną którą kartę, więc choć sieci jako takiej może
    nie być (czyli kompy nie będą się nawzajem widzieć), to internet może
    działać na obu kompach.