  • 11. Data: 2011-07-26 22:26:57
    Temat: Re: Problem z płytą ?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-27 00:20, Przemysław Ryk pisze:
    > W cuda wierzysz?

    Masz rację, nie powinienem z nią dyskutować. Poniosło mnie;)

  • 12. Data: 2011-07-27 04:56:22
    Od: "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl>

    > Miałem takiego ASUSA, że testy RAM były OK, ale sytem działał... fuck....
    > tragicznie.
    > Natomiast zupełnie poprawnie poprawnie na innych.
    > Geile musiałem zasąpić OCZ-tami i działa 3 lata do dziś....
    >
    > Żeby nie wozić to jakieć francuskie RAMki włożyć?
    >
    > Nie bardzo rozumiem tę część z pierwszym slotem.
    > Czy Windows z JEDNĄ PAMIECIĄ W PIERWSZYM SLOCIE działa?

    Tego nie sprawdzałem, a pamięci to rzeczywiście Geil-co prawda z listy
    pamięci rekomendowanej do tej płyty.

  • 13. Data: 2011-07-27 05:21:05
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2011-07-26 12:32, Medyk-Ignacy pisze:
    > Mam problem z nowym komputerem. Obudowa z zasilaczem Chiftec 500W,płyta
    > główna Asus P8H67,grafika Gigabyte GTS 450, 4x 2GB RAM z dual,procesor
    > i5 2500K,DVD. Zaczeły się bluescreeny pod Win7,z róznymi kodami błędów.
    > Wykonałem testy z Hiren'sBoot spod miniXP : Prime95-12 godzin bez
    > problemów, MHDD - bez problemów. Po wykonaniu Memtest błędy.

    Kiedyś, co prawda na XP, miałem podobne objawy. Okazało się, że pamięci,
    które miałem, wymagały 2,2V, a bios domyślnie ustawiał 1,8V.
    Może sprawdź ten trop?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od

  • 14. Data: 2011-07-27 05:40:34
    Od: "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem tę część z pierwszym slotem.
    > Czy Windows z JEDNĄ PAMIECIĄ W PIERWSZYM SLOCIE działa?

    Jeszcze jedna uwaga. Komputer chodził dobrze przez ok. miesiąc. Przy
    początkowej instalacji systemu żadnych błędów,resetów. Teraz nowy system
    (Win7) zainstalowany na drugim ,nowym dysku-podczas instalacji driverów do
    karty video-reset,zapuszczenie spod Windowsa Prime95-reset,zamknięcie
    Podglądu zdarzeń-reset,zamknięcie okna HDTune-reset. Błędy rózne np.
    kontrolera dysku .

  • 15. Data: 2011-07-27 05:42:19
    Od: "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl>

    .

    <Kiedyś, co prawda na XP, miałem podobne objawy. Okazało się, że pamięci,
    <które miałem, wymagały 2,2V, a bios domyślnie ustawiał 1,8V.
    <Może sprawdź ten trop?
    Tak jak pisałem wyżej- pamięci z listy rekomendowanej do tej płyty.

  • 16. Data: 2011-07-27 08:38:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 07:40:34 +0200, Medyk-Ignacy napisał(a):

> [...]
    > karty video-reset,zapuszczenie spod Windowsa Prime95-reset,zamknięcie
    > Podglądu zdarzeń-reset,zamknięcie okna HDTune-reset. Błędy rózne np.

    Zacząłbym od czynności najbardziej podstawowych: sprawdzenie podłączenia i
    sprawności wszystkich kabelków, osadzenia podzespołów w gniazdach, dysku (w
    innym komputerze), radiatora na procesorze.

    [ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga ]
    [ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go ]
    [ z 400 złotych - to musi to być żona. (JoeMonster.org) ]

  • 17. Data: 2011-07-27 08:38:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 00:26:57 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Masz rację, nie powinienem z nią dyskutować. Poniosło mnie;)

    To jest przypadek nieuleczalny. Pozostaje tylko prostować wypisywane przez
    nią brednie, żeby się ktoś tego poważnie nie wziął i sobie problemów nie
    narobił.

    [ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend". ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 18. Data: 2011-07-27 11:50:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 20:58:05 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Do k**** nędzy!! Przeczytałaś jego post ze zrozumieniem?!?

    Przeież to animka :) Odpuść sobie :)
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2011-07-27 16:26:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Przeież to animka :) Odpuść sobie :)

    Ale z Animki rady skorzystaleś jak nie umiałeś Javy zainstalować. Ale
    podziękować to już nie potrafiłeś. I tak wyszedłeś na jełopa. No cóż na
    szczęście nie wszyscy tacy jak ty są.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-07-27 17:00:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 18:26:24 +0200, Animka napisał(a):

    > Ale z Animki rady skorzystaleś jak nie umiałeś Javy zainstalować.

    Przypomnij mi kiedy? Bo nie kojarzę.
    --
    Jacek