  • 11. Data: 2009-11-08 17:26:53
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem zasięgu Play
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Yooseph" <y...@n...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:X...@1...42.231.152.
    ..
    > Potwierdzam. Mam podobnie. Myslalem ze to wada telefonu (stara nokia
    > 3100), ale w miescie nie ma zadnego problemu. Jak pojade na wies czy do
    > lasu, to jak straci zasieg to tam moze go szukac ze trzy godziny.
    > Restartowanie pomaga ale nie zawsze. Kasha simplusa w tyma samym
    > telefonie hula bez problemu. Ja sie pogodzilem juz ze tak jest w Playu.

    Może jesteś na granicy zasięgu? Sprawdzałem wszystkie sieci i nigdy nie miałem
    takich przypadków.

  • 12. Data: 2009-11-08 18:11:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    qwerty pisze:
    > Może jesteś na granicy zasięgu? Sprawdzałem wszystkie sieci i nigdy nie
    > miałem takich przypadków.

    Jak tam mam od niedawno. Niebawem postaram się sprawdzić jakieś inne
    lokacje.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-11-09 10:57:31
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Mithos pisze:

    > Jak tam mam od niedawno. Niebawem postaram się sprawdzić jakieś inne
    > lokacje.

    Podobnie zaobserwowałem od niedawna. Nie tylko Play Fresh ale także
    Stara Play Karta. Zachowanie w różnych telefonach identyczne - po
    utracie zasięgu ciężko im się ponownie zalogować.