  • 1. Data: 2009-11-08 14:29:31
    Temat: Nowy iTakTak
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Nie zauważyłem informacji, a chyba od niedawna jest nowy iTakTak. Jest nowy layout, a
    w billingu pojawiły się połączenia GPRS oraz możliwość eksportu do pliku tekstowego
    lub pdf.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2009-11-08 14:59:45
    Temat: Re: Nowy iTakTak
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <u...@...rolka.info> napisał w wiadomości
    > Nie zauważyłem informacji, a chyba od niedawna jest nowy iTakTak. Jest nowy layout,
    a w billingu pojawiły się połączenia GPRS oraz możliwość eksportu do pliku tekstowego
    lub pdf.

    jakoś nie bardzo działa ten nowy itaktak
    "Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest możliwe w tym momencie. Spróbuj
    później."
    próbowałem wczoraj i dziś kilka razy

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-11-08 15:34:14
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

    U mnie dziala bez problemow. Tylko jednej rzeczy nie widze.
    W starym iTT mozna bylo sprawdzac na biezaco ile minut
    nazbieralo sie w "Bonusie". W nowym systemie tego nie
    widze, albo jestem slepy... ;-)

    Pozdrawiam!
    skrot