  • 1. Data: 2012-11-24 17:42:44
    Temat: Problem z odpalaniem [FILM]
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Taki oto dziwny przypadek mi się trafił.
    Jak postoi dłużej (kilka, kilkanaście godzin) odpala z bardzo dziwnym
    dźwiękiem. Jakby nie miał siły, prądu czy czort wie czego.
    Myślałem, że to wina akumulatora, bo jakoś wolniej kręcił. Wymieniłem.
    Bez zmian. Pomyślałem, rozrusznik.
    Wizyty u elektryka:
    1 wizyta- wymiana tulejek -> kręci dużo szybciej ale efekt pozostał
    2 wizyta - wymiana bendiksa -> bez zmian
    3 wizyta - wymiana rozrusznika -> bez zmian

    http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

    Linka zamieszczam dla uwidocznienia sprawy.
    Co dziwne. Jak już zapali, to mogę go od razu zgasić i każde kolejne
    odpalenie jest idealne. Rozrusznika kręci szybko i zapala w pół sekundy.

    Ki czort?

    Samochód Mercedes W202 2.2CDI

    Pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2012-11-24 17:43:49
    Temat: Re: Problem z odpalaniem [FILM]
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Link zły.
    Poprawny.

    http://www.youtube.com/watch?v=UgRHhZJb-DE&feature=y
    outu.be

    charwel

  • 3. Data: 2012-11-24 19:11:55
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Linka zamieszczam dla uwidocznienia sprawy.
    > Co dziwne. Jak już zapali, to mogę go od razu zgasić i każde kolejne
    > odpalenie jest idealne. Rozrusznika kręci szybko i zapala w pół sekundy.

    slabo kreci rozrusznik. sprawdz mase oraz plusowy gruby kabel.

  • 4. Data: 2012-11-24 22:43:56
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-11-24 17:42, charwel (Oo)==::: pisze:
> [...]
    > Co dziwne. Jak już zapali, to mogę go od razu zgasić i każde kolejne
    > odpalenie jest idealne. Rozrusznika kręci szybko i zapala w pół sekundy.

    Jakie napięcie przed takim odpalaniem, a jakie w trakcie?

  • 5. Data: 2012-11-26 18:54:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    charwel (Oo)==::: wrote:
> [...]
    > Co dziwne. Jak już zapali, to mogę go od razu zgasić i każde kolejne
    > odpalenie jest idealne. Rozrusznika kręci szybko i zapala w pół

    a nie ubywa ci płynu chłodzącego przypadkiem?

  • 6. Data: 2012-11-26 18:59:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello charwel,

    Saturday, November 24, 2012, 5:42:44 PM, you wrote:

    [...]

    > http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
    > Linka zamieszczam dla uwidocznienia sprawy.

    Link nieżywy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-11-26 19:01:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello charwel,

    Saturday, November 24, 2012, 5:43:49 PM, you wrote:

    > Link zły.
    > Poprawny.

    > http://www.youtube.com/watch?v=UgRHhZJb-DE&feature=y
    outu.be

    Kabel od akumulatora do karoserii i plecionka między karoserią a
    silnikiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-11-27 12:29:23
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2012-11-26 18:54, Marek Dyjor pisze:

    > a nie ubywa ci płynu chłodzącego przypadkiem?

    Troszkę ubywa. Ze 200ml/miesiąc.

    charwel

  • 9. Data: 2012-11-27 12:40:28
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    outu.be

    > Kabel od akumulatora do karoserii i plecionka między karoserią a
    > silnikiem.

    Kable posprawdzane.
    Zauważcie, że rozrusznik normalnie kręci silnikiem co widać nawet po
    pasku. Dla mnie to wygląda, jakby nie miał oporów przy odpalaniu. Jakby
    nie sprężał dobrze. Podaję kolejny link. Lepiej tutaj widać.

    http://www.youtube.com/watch?v=aRhzWgt06YA&feature=y
    outu.be

    pozdrawiam
    charwel

  • 10. Data: 2012-11-28 09:29:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pasku. Dla mnie to wygląda, jakby nie miał oporów przy odpalaniu. Jakby
    > nie sprężał dobrze. Podaję kolejny link. Lepiej tutaj widać.

    No, tak to brzmi. ja na pierwszym filmie zastanawiałem się czy nie jest tak,
    że jakieś swiece nie grzeją, i auto odpala "prawie" na 2 cyl, a na reszcie
    ma problem i dopiero zaskakuje...

    to cykanie przy zapalaniu to nie rozrusznik chyba tylko zawory?

    --
    Pozdrawiam, Bartek