  • 31. Data: 2014-07-16 00:12:17
    Temat: Re: Problem z nawigacją Google
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Jul 2014 10:30:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Za malo. Jak sie gps uprze, to i kwadrans potrafi nie lapac.
    > I nie wiem co wtedy - jechac, bo moze bedzie lepsze miejsce, czy
    stac
    > i nie przeszkadzac. Mam wrazenie ze jechanie przeszkadza ... ale
    wolna
    > prosta jazda ze stala predkoscia nie powinna przeszkadzac.

    Telefon im starszy tym częściej się to zdarza. Ja na swoim 3 letnim
    sgs2 mam tak, że przed Warszawą jest ok ale jak wjadę "w miasto" to
    gps zaczyna mieć coraz większy błąd pozycji aż rzuca nim między
    ulicami, nawigacja praktycznie niemożliwa, muszę się wspomagać
    zewnętrznym gos na bt , ten zawsze chodzi bez problemów z odbiorem.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-07-16 00:57:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 00:12:17 +0200, Marek napisał(a):
    > On Tue, 15 Jul 2014 10:30:01 +0200, "J.F."
    >
    > Telefon im starszy tym częściej się to zdarza.

    No, powiedzmy ze nowszy sprzet powiniem miec lepsze odbiorniki.

> [...]
    > ulicami, nawigacja praktycznie niemożliwa, muszę się wspomagać
    > zewnętrznym gos na bt , ten zawsze chodzi bez problemów z odbiorem.

    IMO - cos nie tak. Uszkodzone cos, albo dobrze ekranowany samochod.
    Zazwyczaj jest tak ze jak odbiornik zlapie sygnal, to juz trzyma.
    Odbicia w miejskiej dzungli mu nie sluza, ale nawigacje przeciez
    dzialaja.
    Trudniej zlapac sygnal ...

    J.

  • 33. Data: 2014-07-17 02:37:43
    Temat: Re: Poczatek KONCA z nawigacją SCIERWA-gUUrgUly
    Od: faro  <f...@a...invalid>

    Marek wrote:

    > Znalazłem program to trzymania fix'a:
    > ...id=com.androidlab.gpsfix&hl=pl

    ... trzymania kuFasa a nie jevskiego TFU-sloganu "fix".
    Zachwycasz sie GOWNAMI a nie zasadniczymi, podstawowymi
    celami w zyciu.

    Rozpoczal sie poczatek KONCA usrael'skiego SCIERWA, tu
    http://tinyurl.com/k3u5xnp widac wyraznie, to samo tyczy
    wszystkich PARSZYWYCH wasali jak jevland i angoland, tez
    do tej paki nalezy ferkelland http://tinyurl.com/obj82g4

    Wepchnac do "dyni" fakty z http://tinyurl.com/maqtye4 i
    zaczac wreszcie myslec; co za tym dalej idzie, dzialac.

    ?? http://tinyurl.com/rjedc ??

    ???????]????????
    ????????????????
    [???????????????????]
    .???????????????.

    ? http://tinyurl.com/k854qro ?

  • 34. Data: 2014-07-17 23:26:00
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-14 11:19, NetiaAbonent pisze:

    > Przecież to podstawowe założenie tej firmy i jej nawigacji.

    Wobec tego co znaczy tryb offline, który można sobie hipotetycznie
    włączyć? Nazwa koliduje z w/w.

    Napisałem "hipotetycznie" ponieważ nie udało mi się mimo to skorzystać z
    nawigacji offline'owo.

    Marek

  • 35. Data: 2014-07-18 23:41:49
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marek wrote:

    > Czyli zapewne poddałem się za szybko :-)

    U mnie w najgorszych przypadkach złapanie pozycji z GPSu trwa kilka
    minut. A-GPS włączone, teren miejski.

  • 36. Data: 2014-07-23 13:21:10
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Ma, jeśli chcesz oszczędzić na połączeniach/wymianie danych.

    -----