  • 1. Data: 2013-01-18 13:08:52
    Temat: Problem z kontrolerem Adaptec 5405
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    Witam

    Wsadziłem do starego kompa kontroler na PCIe Adaptec 5405. ustawiłem macierz
    z 2 dysków SATA, WD20EARX i zapisałem zmiany, BIOS kontrolera się rebootuje
    i... stoi. "BIOS Installed Successfully!" pokazuje się napis tylko. Nic
    więcej nie działa.
    Podmieniłem kompa na innego, wsadziłem i... To samo. Radiator na kontrolerze
    parzy w palce, ale nic poza zrobieniem małego grzejnika z kompa się nie
    dzieje.

    Czy ktoś miał podobny problem? Płyta INTELowska, procesor E4500 na niej.