  • Data: 2011-08-23 09:26:19
    Temat: Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam stare auto na gazniku, aby właczyć gaz
    musze troche pojechać na benzynie az zagrzeje się i na włączniku od gazu z 1
    dać na 0 wypalić paliwo i właczyc na 2 i powinno się
    przełaczyć, niestety nie załapuje, po prostu gaśnie auto,zatrzymuje się i
    odpalam je z kluczyka,
    wtedy jest wporządku.
    Trochę to męczące, więc w końcu podjechałem do gazownika,
    powiedział, ze ten włacznik trzeba wymienić ok 80zł kosztuje + wymiana.

    Czy to faktycznie tak prosta diagnoza, ze bez ogladania na pewno to jest to?

    Dodam ze wczesniej nawet z II dało się odrazu odpalic na gazie, teraz musi
    się zagrzać.

    pozdrawiam