  • 1. Data: 2011-02-06 14:20:49
    Temat: Android - backup aplikacji WRAZ Z DANYMI bez roota
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Jestem nowym posiadaczem LG GT540 i nowym użytkownikiem Androida.
    Telefon z salonu +.
    Pytanie - czy istnieje jakikolwiek sposób na to, żeby zrobić backup
    aplikacji WRAZ Z ICH DANYMI nie posiadając ROOTa (który może spowodować
    utratę gwarancji)? Chodzi o to, że robie Backup, później np.
    aktualizację softu czy coś, daję Recovery i mam aplikacje (mogę je
    instalować pojedynczo), no ale takie, jak były! Czyli mam zakładki w
    Operze, mam zaliczone poziomy w Angry Birds ;) itp...
    Bawiłem się Astro - ale on tej funkcji nie ma. Czytałem, że "my backup"
    to potrafi, ale też wymaga roota, podobnie jak Titan Backup...
    Stąd moje pytanie, czy w ogóle jest możliwe (teoretycznie) zrobienie
    backupu tych danych??

    Przeglądając fora dostaję 1000 różnych odpowiedzi, ale nic konkretnego.
    Większość pisze, jak zrobić backup z wykorzystaniem Roota, gdzie indziej
    piszą, że root nie powinien powodować utraty gwarancji, ja jednak mam w
    karcie zapisane:
    "Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku
    stwierdzenia: dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian oprogramowania
    (...)" - wolę nie ryzykować :/...

    Konop

  • 2. Data: 2011-02-06 15:41:37
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian oprogramowania (...)" - wolę nie

    nie sadze zeby rootowanie pod to podchodzilo, to raczej o flashowaniu
    jakimis innymi softami jak cyanogen itd. - tak samo jak z hackiem w nokii
    hacka mozna, zmiany product code juz nie

    podstawowe pytanie - czy mozesz sobie wgrac jeszcze raz obecna wersje
    softu? jezeli tak to mozesz spokojnie rootowac a w razie problemow
    przywracasz telefon do stanu w ktorym wyjales go z pudelka

    co do backupu - nie bawilem sie jeszcze zbyt dlugo, ale wydaje mi sie
    ze backup ustawien bez roota raczej nie ma szans na powodzenie