  • 11. Data: 2011-06-22 19:12:52
    Temat: Re: Problem z dyskiem zewnętrznym SATA
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 20:26, solar pisze:

    > Mam Intel(R) 6 series c200 i nigdzie nie mogę znaleźć sterowników AHCI.
    > Na płycie do mobo i na stronie Asrocka są jedynie do 5 series:

    Po kolejnych poszukiwaniach znalazłem
    http://blog.coretech.dk/mip/cant-find-the-intelr-6-s
    eries-storage-driver/

    I teraz zastanawiam się, czy wykonać krok dalej i spróbować zainstalować
    powyższe AHCI i nie stracić systemu... :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w

  • 12. Data: 2011-06-22 19:14:48
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-22 21:12, solar wrote:

> [...]
    >
    > I teraz zastanawiam się, czy wykonać krok dalej i spróbować zainstalować
    > powyższe AHCI i nie stracić systemu... :)

    Ns 99% nie stracisz systemu. Zakładam, że robisz to co każdy rozsądny
    człowiek - backupy przed każdą poważną zmianą systemu ;)

  • 13. Data: 2011-06-30 18:02:03
    Od: solar <s...@o...pl>

    Ku pamięci:
    Sprawę rozwiązało przestawienie z IDE na AHCI.
    W Win7 załatwia to się zmianą jednego wpisu w rejestrze i restarcie ze
    zmianą ustawienia w Biosie - do wygooglania.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie.