    From: solar <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem z dyskiem zewnętrznym SATA
    Date: Tue, 21 Jun 2011 23:56:43 +0200

    Mam dysk zewnętrzny 2,5" SATA. Ponieważ nie korzystam z niego często,
    zasilanie USB jest najczęściej odłączone i podpinam je, gdy potrzebuję
    czegoś z dysku.
    Zmieniłem płytę główną i system win7 z 32b na 64b. Poprzednia, Foxconn
    P35A, miała eSATA i wszystko działało OK - gdy potrzebowałem dysku,
    podpinałem USB i pojawiał się on w systemie.
    Nowa płyta, Asrock P67 Pro3 też ma eSATA. Jednak teraz podpięcie USB nie
    działa - dysk się nie pojawia. Pojawia się, gdy odłączę SATA, tyle, że
    mam wtedy transmisję po USB. Aby mieć SATA, muszę odpalić system już z
    podpiętym całkowicie dyskiem zewnętrznym.
    W ogóle początkowo miałem problem, bo okazało się, że eSATA to to samo
    SATA, co SATA1 na mobo i podpięcie dysku pod eSATA odcina dysk podpięty
    pod SATA1. W tej chwili SATA1 na mobo mam oczywiście puste i 2HDD oraz
    DVD podpięte pod SATA0,2,3.
    Można coś z tym zdziałać, czy ten model płyty tak ma?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w