  • 1. Data: 2008-08-13 07:37:16
    Temat: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Chciałbym uzyskać maksymalnie korzystne warunki ehternet VPN od TPSA,
    nie mam alternatywy, może inaczej, zgłaszałem u różnych - GTS, Exatel
    itp. ale nikt nie raczył się odezwać aby poinformować o warunkach czy
    możliwościach, olali mnie całkowicie. Z tego względu pozostaje mi
    rozmawiać z opiekunem TPSA z którym wcześniej rozmawiałem mam ofertę na
    okres 2 lat, ale ona jest koszmarna, ma ktoś sposób jak rozmawiać jakich
    argumentów użyć aby opiekun ruszył z tym do swoich zwierzchników i
    naciskał o indywidualne koszty dla mnie ?
    Zależy mi na łączu 20Mbit może 30Mbit ale to zależy od ceny.
    Mam ofertę na 10Mbit i 20Mbit które się nieznacznie różnią.

  • 2. Data: 2008-08-13 07:51:21
    Temat: Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Michał_Sz pisze:
> [...]
    > Zależy mi na łączu 20Mbit może 30Mbit ale to zależy od ceny.
    > Mam ofertę na 10Mbit i 20Mbit które się nieznacznie różnią.
    i tak bedzie

    jesli bez BGP to za ~4,5 dostaniesz 20tke przy lojalce na 24mce

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-08-13 10:47:44
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 13 Aug 2008 09:51:21 +0200, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >i tak bedzie
    >
    >jesli bez BGP to za ~4,5 dostaniesz 20tke przy lojalce na 24mce

    Mi jakiś ~miesiąc temu w centrum Warszawy opiekun od telefonów z Tepsy
    (mamy kilkanaście linii telefonicznych i światłowód dociągnięty do
    budynku i trochę komórek - zajmuje się tym telefoniarz) zaproponował
    wstępnie MetroEthernet za 1100 opłaty za łącze i dodatkowo 90 złotych
    za każby Mb łącza. Tyle że ja tam mam wybór i na razie łącze z GTS. Co
    ciekawe wycena z Tepsy przedstawiona innym operatorom z zastrzeżeniem
    że mają możliwości techniczne podpięcia gwałtownie powodowała
    obniżenie ceny ich oferty.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2008-08-13 10:51:36
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > ciekawe wycena z Tepsy przedstawiona innym operatorom z zastrzeżeniem
    > że mają możliwości techniczne podpięcia gwałtownie powodowała

    ale metro jest tylko w ver big city
    a przepisca mówił o EVPN, stad wnioskuje ze tam metro po prostu nie ma

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2008-08-13 13:20:46
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    icek2 pisze:
    > i tak bedzie
    >
    > jesli bez BGP to za ~4,5 dostaniesz 20tke przy lojalce na 24mce

    Np tak mi zaproponowani 20Mbit - 4500 netto 10Mbit - 3900 netto, próbuje
    jakoś zejść, ale nie chcą słuchać i twardo trzymają cenę.
    Może jest jakiś sposób aby ich zachęcić do obniżenia ceny.

    Miasteczko małe ok 10000 dusz, innego łącza jak 10DSLi :-), FR, EVPN nie
    mam możliwości uzyskać.

    Może odezwał by się ktoś kto poleci mi osobę z konkurencji TPSA, GTS
    Exatel itp. co by ze mną poważnie porozmawiał i chociaż powiedział że
    nie da rady.

    Michał Sz.

  • 6. Data: 2008-08-13 13:36:00
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 13 Aug 2008 12:51:36 +0200, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ale metro jest tylko w ver big city

    Powiedzmy że w ich okolicach także. Ale masz rację.

    >a przepisca mówił o EVPN, stad wnioskuje ze tam metro po prostu nie ma

    Przedpiszca nic nie naspisał o swojej lokalizacji więc ciężko
    cokolwiek wnioskować. Równie dobrze może być nieświadomy że taka
    usługa jest w okolicy. Mi na początku tepsa proponowała łącza FR a
    dopiero jak sam zapytałem o ME to okazało się że takie coś jest i jest
    dostępne w mojej lokalizacji. Więc różnie to bywa.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2008-08-13 13:41:56
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > dopiero jak sam zapytałem o ME to okazało się że takie coś jest i jest
    > dostępne w mojej lokalizacji. Więc różnie to bywa.

    ale przed chwilą napisał o city 10k

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2008-08-13 13:58:18
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale metro jest tylko w ver big city
    > a przepisca mówił o EVPN, stad wnioskuje ze tam metro po prostu nie ma

    Nie tylko w very big ostatnie miesiace, zaczeli rozbudowywac tez do malych
    miast :)

  • 9. Data: 2008-08-13 14:11:39
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 13 Aug 2008 15:41:56 +0200, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ale przed chwilą napisał o city 10k

    Napisał to w chwili gdy ja pisałem swój post. ;-)

    Zdrówko

  • 10. Data: 2008-08-13 14:52:58
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Michał_Sz pisze:

    > Może odezwał by się ktoś kto poleci mi osobę z konkurencji TPSA, GTS
    > Exatel itp. co by ze mną poważnie porozmawiał i chociaż powiedział że
    > nie da rady.

    jaki rejon Polski ? bo jak Południe, to podeśle ci handlowca z GTS i z
    Exatela :)

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl