  • 1. Data: 2011-10-13 10:48:17
    Temat: Problem z Flash 5.5
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Ściągnąłem wersję trialową Flasha 5.5. Otworzyłem sobie w nim jakiś projekt
    zrobiony we Flashu 5 i nie kompiluje się. Nie widzi on klas z katalogów
    zewnętrznych dodanych w project properties/locations

    Przykładowo jest tam lokalizacja D:\biblioteki\. W katalogu znajduje się
    podkatalog "fajne". Wszystkie klasy w tym katalogu mają package fajne. W
    aplikacji mamy:

    import fajne.*

    lecz żadna zewnętrzna klasa nie jest w projekcie widoczna. Ten sam projekt
    pod 5tką kompiluje się poprawnie. Co jest grane?

  • 2. Data: 2011-10-14 08:13:06
    Temat: Re: Problem z Flash 5.5
    Od: Marek <p...@s...com>

    Temat rozwiązany - znalazłem problem Flasha 5.5 (względem Flasha 5) i
    sposób na uwzględnianie przez niego zewnętrznych plików AS w projekcie.
    Zdegradowano pojęcie projektu do okna szybkiego dostępu do plików, z
    których aplikacja korzysta.

  • 3. Data: 2011-10-16 12:27:27
    Od: Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info>

    W dniu 11-10-14 10:13, Marek pisze:
> [...]
    > sposób na uwzględnianie przez niego zewnętrznych plików AS w projekcie.
    > Zdegradowano pojęcie projektu do okna szybkiego dostępu do plików, z

    ahhh, tak sobie to czytałem i przez chwilę pomyślałem że mowa o
    macromedia flash 5, i zacząłem się zastanawiać czy to jeszcze da się
    ściągnąc... Ale to tylko świadczy o tym jaki stary się zrobiłem ;-).

    http://jakub.otrzasek.pl

  • 4. Data: 2011-10-18 08:09:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 14:27:27 +0200, Jakub Otrzasek napisał(a):

> [...]
    > macromedia flash 5, i zacząłem się zastanawiać czy to jeszcze da się
    > ściągnąc... Ale to tylko świadczy o tym jaki stary się zrobiłem ;-).

    Hehe... o tej nomenklaturze już dawno zapomniałem - chodzi oczywiście o CS
    :-)