    From: Neurilon <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Problem wyboru pierwszego motocykle...
    Date: Mon, 14 May 2012 05:53:32 -0700 (PDT)

    Witam wszystkich serdecznie:)
    Mam na imię Kuba i witam się po wielu latach przerwy w aktywności na grupie (czasami
    coś skrobałem jak byłem zapaleńcem motorowerów).
    Mam 23 lata, 175 cm, waga 75-80 kg i postanowiłem wymienić samochód na motocykl -
    główne przeznaczenie to jazda w mieście, czasami pewnie jakaś krótka wycieczka dla
    przyjemności. Moje doświadczenie to jakieś romety, simsony więc raczej można pominąć.
    Kwota jaką mogę przeznaczyć to 5000 ale odejmując kask i jakieś ciuszki to chciałbym
    się do 4000 zmieścić (jak naprawdę nie będzie szans to trochę dozbieram).

    Czytałem sporo o Hondzie CBR 125, za 4000 mogę mięć rocznik 2005-2006, niskie
    spalanie, bezawaryjny - w miarę nowy. No ale trochę to małe i słabe - dla 16 latka
    może dobre ale jak będę chciał czasami zabrać pasażerkę no to już w ogóle ciężko
    będzie.

    Myślałem też o czymś pokroju cbr 600 - wiem, że 600ccm na pierwszy motocykl to
    nienajlepszy pomysł, ale niebardzo widzę jakieś ciekawe alternatywy...
    Podobają mi się sportowe sylwetki - dlatego coś typu Suzuki GS 500 odpada (chociaż
    też sporo dobrego czytałem).
    Druga sprawa - kupując coś innego niż CBR, będzie to motocykl na pewno starszy

    Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje

    pozdrawiam
    neurilon