  • 1. Data: 2010-03-17 15:22:49
    Temat: [Press] tir na trzeciego (video)
    Od: badzio <b...@g...com>

    Mam nadzieje ze nie bylo :)
    "Kierowca tira na krajowej "ósemce" w miniony piątek w Mężeninie
    bardzo się spieszył do domu. Przejechał po "wysepce", wyprzedzał "na
    trzeciego" i mało co nie skosił lusterek jadącego z naprzeciwka tira,
    a wszystko na kilkuset metrach."
    link do nagrania video http://wiadomosci.onet.pl/2142792,11,1,1,item.html

  • 2. Data: 2010-03-17 15:44:10
    Temat: Re: [Press] tir na trzeciego (video)
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    >bardzo się spieszył do domu. Przejechał po "wysepce", wyprzedzał "na
    >trzeciego" i mało co nie skosił lusterek jadącego z naprzeciwka tira,

    niestey TIR jakich wiele na polskich drogach :(
    parę razy widziałem podobne numery na żywo...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2010-03-17 15:59:29
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > niestey TIR jakich wiele na polskich drogach :(
    > parę razy widziałem podobne numery na żywo...

    to prawda, dla mnie debeściakiem był tirowiec, który wyprzedzał mnie i
    jadącego przede mną tira na DK4 pod górę na drodze na której w pewnym
    momencie pojawiły się murowane wysepki rozdzielające pasy dla przeciwnych
    kierunków i wydzielające jednocześnie środkowe pasy do skrętów, kiedy brakło
    mu miejsca pojechał ...pod prąd - szczęście, że nic nie jechało - i gdy już
    dokończył "manewr" przejechał spokojnie między kolejnymi wysepkami na
    właściwy pas... o_O
    brat

  • 4. Data: 2010-03-18 07:55:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik badzio napisał:

> [...]
    > bardzo się spieszył do domu. Przejechał po "wysepce", wyprzedzał "na
    > trzeciego" i mało co nie skosił lusterek jadącego z naprzeciwka tira,
    To skoro o TIRmanach to tu tez wystawili sobie laurke:
    http://www.tvn24.pl/-1,1648259,0,1,jechal-pijany-tir
    em-i-ogladal-film,wiadomosc.html
    "Wyjątkowym brakiem odpowiedzialności wykazał się kierowca ciężarowego
    mercedesa z Estonii. Mężczyzna nie dość, że kierował pod wpływem
    alkoholu to jeszcze w trakcie jazdy oglądał film...
    Mężczyzna został zatrzymany przez augustowskich policjantów na krajowej
    "ósemce" w miejscowości Szczebra. Zwrócił uwagę funkcjonariuszy, bo nie
    potrafił utrzymać prostego toru jazdy. Po otwarciu drzwi kabiny
    funkcjonariusze zauważyli na desce rozdzielczej tuż przy kierownicy
    otwartego laptopa. Okazało się, że 49-letni Estończyk podczas podróży
    oglądał na nim film....
    ...Tłumaczył, że była to bardzo dobra polska komedia "Jak rozpętałem
    drugą wojnę światową". W pierwszej chwili mundurowi byli przekonani, że
    właśnie to jest powodem jego dziwnej jazdy. Jednak w czasie rozmowy
    okazało się, że jest kierowca jest także pod wpływem alkoholu. Badanie
    alkomatem wykazało, że miał blisko 2 promile."
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-03-18 09:10:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    Nie wiem jak, ale do czasu, gdy za takie wykroczenia Tirman nie będzie
    płacił
    2-3 razy większy mandat jak mały samochód to zawsze będą ryzykować
    bo życia nie ryzykują więc dużą kasą powinni ryzykować.

    Przeżyłem (cudem jakimś) takie cyrki "cięzarowca"
    dobrze, że nia ma "broni dla kazdego", bo nic bym nie postawił
    na życie takiego palanta.